  • 1. Data: 2005-07-29 07:00:21
    Temat: Inteligo przelew
    Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl>

    Wlasnie zauwazylem dziwna rzecz. Robiac przelew do TPSA na kwote 28,77zl w
    srodkach zablokowanych na poczet tej operacji widnieje kwota 29,76zl.
    Nie mam pojecia skad to sie wzielo, bo przy innym przelewie robionym tego
    samego dnia kwota srodkow zablokowanych jest identyczna jak kwota przelewu.
    Spotkal sie ktos z takim czyms???
    Szczerze mowiac mam nadzieje ze ostatecznie odciagna z konta tyle ile
    powinni + oplata za przelew.

    Pozdrawiam
    Piter

  • 2. Data: 2005-07-29 07:01:38
    Temat: Re: Inteligo przelew
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    Piter napisał(a):

    > Szczerze mowiac mam nadzieje ze ostatecznie odciagna z konta tyle ile
    > powinni + oplata za przelew.
    > Pozdrawiam
    > Piter

    znaczy odciągną 28,77 + 0,99 PLN ????

    pozdrawiam

    Azazel

  • 3. Data: 2005-07-29 07:05:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piter napisał(a):
> [...]
    > Spotkal sie ktos z takim czyms???
    > Szczerze mowiac mam nadzieje ze ostatecznie odciagna z konta tyle ile

    28,77+opłata za przelew=x

    oblicz x

    skojarz wartości

  • 4. Data: 2005-07-29 07:13:17
    Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dcckfa$7aa$1@news.elsat.net.pl...

    > 28,77+opłata za przelew=x
    No niby zgadza sie, ale oplata za przelew jest zawsze podawana osobno i nie
    dodawana do kwoty przelewu. Zaraz potem zrobilem przelew do banku na 430 zl
    i w blokadach jest 430 zl, a nie 430,99zl.
    Pewnie wszystko sie wyjasni juz nie dlugo, kiedy przelew pojdzie z konta.
    Piter

  • 5. Data: 2005-07-29 07:20:36
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-07-29 09:13, Piter napisał(a):
> [...]
    > i w blokadach jest 430 zl, a nie 430,99zl.
    > Pewnie wszystko sie wyjasni juz nie dlugo, kiedy przelew pojdzie z konta.

    Jeśli pisząc o "banku" miałeś na myśli PKO BP SA to zgadza się. Te są
    gratis.

  • 6. Data: 2005-07-29 10:58:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piter napisał(a):

> [...]
    > i w blokadach jest 430 zl, a nie 430,99zl.
    > Pewnie wszystko sie wyjasni juz nie dlugo, kiedy przelew pojdzie z konta.

    Wystarczy przeczytać parę linijek tekstu na stronie z blokadami, tam z
    tego co pamiętam wyraźnie jest napisane, że blokada to kwota przelewu
    PLUS opłata.

    Przelew do PKO BP jest bezpłatny.

    Co innego w przelewach oczekujących - tutaj będzie sama kwota przelewu.

  • 7. Data: 2005-07-29 12:34:42
    Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dcd246$9kt$1@news.elsat.net.pl...

    > Wystarczy przeczytać parę linijek tekstu na stronie z blokadami, tam z
    > tego co pamiętam wyraźnie jest napisane, że blokada to kwota przelewu
    > PLUS opłata.
    >
    > Przelew do PKO BP jest bezpłatny.

    Oto jest wyczerpujaca i prawidlowa odpowiedz. Wlasnie bylo tak jak napisal
    Wojtek, do pierwszej zablokowanej kwoty przelewu doliczona byla oplata za
    przelew, natomiast drugi przelew wykonywany byl do PKO wiec oplaty nie
    naliczono.
    Dziekuje bardzo
    Piter