eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - skandal i oszustwo !!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 11. Data: 2004-03-15 14:22:03
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    >
    > A bank traci...

    Czy klient ma się tym przejmować? A niby dlaczego?


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 12. Data: 2004-03-15 14:25:35
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > czy nawet wykorzystujac
    > umowe zrezygnowal z takiego klienta..

    Podstawa prawna?


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 13. Data: 2004-03-15 14:33:31
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Podstawa prawna?

    W regulaminie konta jest to.
    Takie dzialanie - zawsze mozna pod ciagnac pd "wazny powod" - i tyle.

    § 22

    1. Bank może wypowiedzieć Umowę tylko z ważnych powodów. Za ważny powód
    uznaje się w szczególności:
    Naruszenie przez Klienta warunków Umowy lub ogólnie obowiązujących przepisów
    prawa,
    Podanie przez Klienta we Wniosku nieprawdziwych danych,
    Spowodowanie przez Klienta Nieautoryzowanego salda ujemnego na jakimkolwiek
    rachunku w ramach Konta,
    Zagrożenie terminowej spłaty należności realizowanych przy użyciu Karty,
    Brak adresu zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
    Odnalezienie nazwiska Klienta w Systemie Międzybankowej Informacji
    Gospodarczej - Bankowy Rejestr prowadzony przez Związek Banków Polskich.
    Bank może wypowiedzieć Umowę w przypadku braku jakichkolwiek obrotów na
    rachunku Posiadacza Konta poza okresowym dopisywaniem odsetek lub
    potrącaniem prowizji i opłat, przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    Wypowiedzenie Umowy dokonywane jest w formie pisemnej i jest przesyłane
    Klientowi listem poleconym na adres korespondencyjny podany Bankowi przez
    Klienta.
    Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. Wypowiedzenie Umowy uważa się za
    doręczone po upływie 14 dni roboczych od daty wysłania.
    W okresie wypowiedzenia, na środki znajdujące się na Koncie Klienta, zostaje
    założona blokada.
    Bank po upływie okresu wypowiedzenia zamyka Konto i dokonuje przelewu
    pozostających środków wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania Umowy
    na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
    Jeżeli Klient nie wskaże rachunku, na który środki z zamykanego Konta mają
    być przekazane, będą one przelane na nieoprocentowany rachunek przejściowy w
    Banku.
    W sytuacji braku środków na Koncie na pokrycie wszystkich zobowiązań Klienta
    wobec Banku, Bank może dochodzić zaspokojenia roszczeń w trybie postępowania
    egzekucyjnego na podstawie zaopatrzonego w klauzulę wykonalności
    oświadczenia Klienta o poddaniu się egzekucji złożonego zgodnie z art. 97
    Prawa bankowego.


  • 14. Data: 2004-03-15 14:47:39
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > > Podstawa prawna?
    >
    > W regulaminie konta jest to.
    > Takie dzialanie - zawsze mozna pod ciagnac pd "wazny powod" - i tyle.

    Tak, tak Amra. Zamawianie dostepnych usług w banku to "ważny powód" do
    wypowiedzenia umowy konta. Wielki ROTFL oraz LOL . Do potęgi n-tej.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn




  • 15. Data: 2004-03-15 14:52:02
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy klient ma się tym przejmować? A niby dlaczego?

    Bo to w koncu znajdzie pokrycie w oplatach ....

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/


  • 16. Data: 2004-03-15 14:54:09
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>


    > > Czy klient ma się tym przejmować? A niby dlaczego?
    >
    > Bo to w koncu znajdzie pokrycie w oplatach ....

    Czegoś tu nie rozumiem. Klient zamawia usługę/kupuje produkt. Płaci cenę
    ustaloną przez bank. I ma jeszcze sie przejmować, że jak za dużo
    usług/produktów kupi, to biedny bank będzie musiał podnieść opłaty? Czy to
    aby nie jest paranoja ;-))))) ? "Ja jako klientka" mam w głębokim poważaniu,
    czy bankowi się coś opłaca. W końcu to bank ma specjalistów od ustalania cen
    produktów/usług. Jak się pomylili, to już ich problem.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn




  • 17. Data: 2004-03-15 14:57:12
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "macio" <m...@a...pl>

    LuK wrote:
    > Czy u was tez tak jest ze pobiera wam dwa razy kase jak placicie
    > karta przez internet? U mnie sie dzieje tak: place karta przez
    > internet, pieniadze od razu przechodza na zablokowane srodki i juz
    > nie sa jako dostepene srodki - a wiec juz ich nie mam, nastepnie po
    > jakims tygodniu pobiera mi jeszcze raz kase za ta sama transakcje!
    Ja też szukałem odpowiedzi na grupie i w końcu nic się nie dowiedziałem.
    Mam dokładnie to samo. Za każdą transakcją idą dwie blokady. Po tranzakcji z
    jednej blokady są ściągane pieniadze a kwota drugiej wraca na konto. Czyli
    nic nie tracę oprócz .... jeżeli kupuje za 1000 zł to muszę mieć na końcie
    2000 zł ... i to jest ból :)
    Nie zawsze mam taką kwotę, nie mogę też dysponować resztą pieniedzy bo mam
    przez jakiś czas podwójną blokadę. Na Infolinii oczywiście nic się nie
    dowiedziałem.
    Jak tego uniknąć? Ktoś wie?
    pzdr

    --
    macio

    [ ** Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, ]
    [ to znaczy, że jesteś niedoinformowany. ** ]


  • 18. Data: 2004-03-15 16:05:23
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > Co tydzien nowa karta...
    > Na miejscu Inteligo w jakis sposob bym poblokowal czy nawet wykorzystujac
    > umowe zrezygnowal z takiego klienta...

    Po co rezygnować z klienta? Na ich miejscu dopier***bym dodatkową opłatę
    za takie działanie. Jeśli klient zamawia powyżej iluśtam kart w
    przeciągu roku, opłata za te dodatkowe... Daj palec, a urwie rękę.
    Cwaniactwo trzeba zwalczać.

    K.


  • 19. Data: 2004-03-15 16:26:07
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > > Co tydzien nowa karta...
    > > Na miejscu Inteligo w jakis sposob bym poblokowal czy nawet
    wykorzystujac
    > > umowe zrezygnowal z takiego klienta...
    >
    > Po co rezygnować z klienta? Na ich miejscu dopier***bym dodatkową opłatę
    > za takie działanie. Jeśli klient zamawia powyżej iluśtam kart w
    > przeciągu roku, opłata za te dodatkowe... Daj palec, a urwie rękę.
    > Cwaniactwo trzeba zwalczać.

    a co mam sobie zalowac? mam to gleboko w dupie ze w inteligo karta kosztuje
    1,59 pln - moze mam do nich napisac zeby podniesli ceny kart <rotfl>



  • 20. Data: 2004-03-15 16:40:23
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Użytkownik LuK napisał:
    > a co mam sobie zalowac? mam to gleboko w dupie ze w inteligo karta
    > kosztuje 1,59 pln - moze mam do nich napisac zeby podniesli ceny kart
    > <rotfl>

    To ja se zamówię 500 kart i namówię do tego znajomych, by też tak robili.
    I kiedy bank ogłosi komunikat: za dodatkowe wydanie kart (pow. X)
    pobiera się opłatę w wysokości XX złotych też będę miał to w d...

    K.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1