  • Data: 2003-11-01 11:51:30
    Temat: Inteligo - szybki?
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W środę oddzwonili do mnie z Inteligo w sprawie wniosku o założenie konta.
    Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że wniosek złożyłem
    wypełniając formularz na ich stronie www ponad *miesiąc* temu. I to się
    nazywa szybkość? Pan jeszcze powiedział mi, ze kurier skontaktuje się ze mną
    w ciągu 10 dni. Tak więc mamy półtora miesiąca od złożenia wniosku do
    założenia konta. Nieźle?

    A może to dlatego, że podałem w formularzu że mam więcej rachunków niż 3?
    MAX