  • 1. Data: 2005-06-15 17:02:08
    Temat: Inteligo - wreszcie jest wybor opcji graficznej
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    W inteligo można teraz wybrac przy logowaniu jedną z 4 opcji graficznych
    .Osobiscie uwielbiam czarną.
    Szkoda tylko ze nie można wybrać po zalogowaniu na stałe danej opcji
    graficznej bo każdorazowe wybieranie przed zalgowaniem czarnego menu jest
    trochę denerwujące :(

    Max

  • 2. Data: 2005-06-15 17:13:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Max wrote:
> [...]
    > Szkoda tylko ze nie można wybrać po zalogowaniu na stałe danej opcji
    > graficznej bo każdorazowe wybieranie przed zalgowaniem czarnego menu jest

    Eee? Słucham ?
    A próbowałeś się wylogować i zalogować później ?
    Zapamiętywanie kapsułek* masz włączone?
    KJ

    *- kiedyś przeczytałem tą nazwę na cookies i mi się bardzo spodobała :-)

    KJ

  • 3. Data: 2005-06-15 17:13:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Max napisał(a):
    > W inteligo można teraz wybrac przy logowaniu jedną z 4 opcji graficznych
    > .Osobiscie uwielbiam czarną.

    Dwie skórki były od wieków. Dwie kolejne - od jakiegoś miesiąca chyba...

    > Szkoda tylko ze nie można wybrać po zalogowaniu na stałe danej opcji
    > graficznej bo każdorazowe wybieranie przed zalgowaniem czarnego menu jest
    > trochę denerwujące :(

    U mnie pamięta skórkę w danej przeglądarce.

  • 4. Data: 2005-06-17 19:43:02
    Od: "Gissbourne" <g...@P...Aonet.Mpl.wytnij>

    Użytkownik "Max":
    > Szkoda tylko ze nie można wybrać po zalogowaniu na stałe danej opcji
    > graficznej bo każdorazowe wybieranie przed zalgowaniem czarnego menu jest
    > trochę denerwujące :(

    https://secure.inteligo.com.pl/web?skin=Czarny

    Pozd
    Gissbourne

  • 5. Data: 2005-06-17 20:38:07
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Gissbourne" <g...@P...Aonet.Mpl.wytnij>
    napisał w wiadomości news:d8v9dp$s1p$1@nemesis.news.tpi.pl

    > https://secure.inteligo.com.pl/web?skin=Czarny

    O dzieki :)

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 6. Data: 2005-06-20 07:41:20
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    > O dzieki :)