  • 11. Data: 2003-04-01 23:20:05
    Temat: Re: Inteligo z zawiruszonym zalacznikiem?
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Wojciech Nawara spłodził:
    > Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Heh, sam robiłem dowcipy [np. tutaj:
    > http://telefon.gsm.pl/newskom.php3?newsid=2782 ]
    >
    > A teraz się dałem nabrać. :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara
    > w...@p...onet.pl; 0501950782

    Badzo śmieszne ;-)

    K.

  • 12. Data: 2003-04-02 06:24:26
    Od: ".A." <f...@p...pl>

    > Dzis jak co miesiac dostalem z inteligo list z wyciagiem w zalaczniku.
    > Niestety nie moge go otworzyc, bo outlook "usunal dostep do
    niebezpiecznego
    > zalacznikao nazwie wyciag.html" czy przydazylo sie komus z Was to rowniez
    > Co robic?
    > Czyzby outlook zaczal rozpoznawac co jest prawdziwym wirusem tego
    swiata...?
    ***********

    W twoim wypadku program "odebral" dostep do zalacznika, ktory fizycznie
    znajduje sie na twoim kompie.
    Jesli chcesz zmienic ten stan rzeczy nalezy w menu:
    Narzedzia/Opcje/Zabezpieczenia/
    wylacz opcje odbierajaca dostep do zalacznikow "podejrzanych"
    restart programu i heja
    pozdr
    ts

  • 13. Data: 2003-04-02 08:16:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Na stronach Symateca Antyvirus Software jest już szczepionka. Pliki nie są
    > kasowane, tylko zmienia ich nazwy i lokalizację (na szczęście). Wirus to
    > chyba jakaś krajowa produkcja - na AVS nazwali go roboczo
    > "Not.Inteligo.444".

    Prima aprilis, przepraszam :-P

    Pozdrawiam,
    BaLab