-
1. Data: 2003-04-01 10:42:50
Temat: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Witam,
Tak dla jaj postanowiłem sobie otworzyć konto z lwem w ING BSK. Mam już
ichnią kartę przedpłaconą, więc chodziło mi głównie o podgląd przez ING
BankOnline i HaloŚląski.
Wybrałem konto studenta. Szukam w ichnim cudownym serwisie czy można tam
otworzyć rachunek. No i jedynym sposobem jest przyjście do oddziału - tak
pisze na www. Zadzwoniłem jednak na infolinię i okazuje się, że jak
najbardziej można. Przez HaloŚląski, co też uczyniłem. Tam żmudne podawanie
danych. Od razu otrzymałem numer rachunku w starej formie [bez NRB]. Na moją
prośbę o nowy numer rchunku otrzymałem informacje, że mam zadzwonić
następnego dnia po przetwarzaniu i już nowy numer będzie u nich widoczny,
więc mi go podadzą.
Kart nie zamawiałem, zamówiłem dostęp przez HaloŚląski. Mam czekać na umowę
i następnie przydreptać do oddziału.
Spytałem też, jak z otwarciem ING Bank Online. Tutaj kobitkę zagiąłem. Nie
wiedziała, czy mogę już złożyć wniosek w interncie, czy nie. A tym bardziej,
czy jeśli przyjdę do oddziału przed doręczeniem im podpisanej umowy -
zostanie to aktywowane. Po konsultacjach stwierdziła "proszę spróbować"...
Następny konsultant odparł, że mogę to bez problemu uczynić i będę miał
tylko podgląd, ale lepiej poczekać na umowę i załatwić to za jednym razem.
Dzwonię do HelpLine. Oczywiście konsultantka została powalona pytaniem.
Poszła się dowiedzieć. I odparła, że wniosek owszem może być, ale nie mogę
iść do oddziału aktywować dostępu, bo bank nie ma mojego podpisu i umowy...
Każdy co innego...
No i złożyłem ten wniosek tego samego dnia. Jakie to jest porąbane! Hasła,
klucze, aplety... I o dziwo konsultanci wiedzą o tym dobrze, że jest to
conajmniej durne i nieintuicyjne. No ale cóż...
Dziś dzwonię do HaloŚląskiego z pytanem o nowy numer mojego rachunku.
Kobieta weryfikuje dane i podaje numer NRB. Coś mi nie pasuje. Numer
oddziału jest zupełnie inny, niż mojego macierzystego oddziału. Pytam się
jej o co chodzi i czy ten numer może być inny. Ona na to, że taki jest numer
i już. Więc chcę się pożegnać i zadzwonić jeszcze raz. "Dziękuję za pomoc,
dowidzenia" "dziękuję, dowi... HAAALO, HAAALOOO, ale teraz widzę, że pan to
zakładał wczoraj"...
I powiedziała, że ten numer, który mi podała jest nieaktualny, że numer
będzie na wyciągu. No więc drążę temat - to co to jest za numer, który
dostałem? System nie zdążył go przetworzyć i stąd jest błąd. No więc mówię,
że po nocnym przetwarzaniu miało być OK. "No wie pan... proszę zadzwonić
jutro albo... [już chciałem podpowiedzieć - pojutrze?] no najlepiej jutro i
sprawdzić"...
Dostałem numer z 10501214, jako numer oddziału... Czy to będzie też działać?
Dobra, dzwonię do HelpLine z pytaniem co stanie się z ING BankOnline i
HaloŚląskim po zamknięciu RORu i po zostawieniu Maestro Przedpłaconej.
"Systemy te są przypisane do rachunku głównego i zostaną wyłączone po
likwidacji rachunku głównego"... Zobaczymy - czy komuś zlikwidowali podgląd?
Więc czekam na umowę, PIN do HaloŚląskiego, aktywuję ING BankOnline i
dreptam do oddziału złożyć wypowiedzenie... Pożądany efekt, czyli podgląd do
Maestro już będzie. :-)
No, przeleję jeszcze 4 PLN na dwie prowizje, tak dla bezpieczeństwa. :-)
Chyba, że będę złośliwy, to 4,01 PLN. Ciekawe co zrobią z groszem. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
2. Data: 2003-04-01 13:35:21
Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: e...@p...onet.pl
> Tak dla jaj postanowiłem sobie otworzyć konto z lwem w ING BSK. Mam już
(...)
> Więc czekam na umowę, PIN do HaloŚląskiego, aktywuję ING BankOnline i
> dreptam do oddziału złożyć wypowiedzenie... Pożądany efekt, czyli podgląd do
Powinni wprowadzic specjalna prowizje dla takich (np. 100 zl za zamkniecie w
ciagu miesiaca, albo za pozostawienie konta martwego z saldem poniezej
minimalnego).
I dziwic sie, ze potem bank rownie "powaznie" traktuje klienta (udziela
sprzeczyncyh informacji i daje serwis ogolnie do d... jak to opisano wyzej)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2003-04-01 13:43:43
Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: s...@o...pl
Gościu - jak ci się nudzi to polecam jakikolwiek sport (ale taki żebyś się
porządnie wyżył).
Sztuczne problemy powodowane przez takich jak ty wydłużają tylko czas obsługi
innych "normalnych" klientów.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2003-04-01 14:01:55
Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
e...@p...onet.pl wrote:
[...]
> Powinni wprowadzic specjalna prowizje dla takich (np. 100 zl za zamkniecie w
> ciagu miesiaca,
Przynajmniej w niektórych bankach jest tego rodzaju prowizjia
albo za pozostawienie konta martwego z saldem poniezej
> minimalnego).
A tu wystarczy "zwykła prowizja za prowadzenia"
> I dziwic sie, ze potem bank rownie "powaznie" traktuje klienta (udziela
> sprzeczyncyh informacji i daje serwis ogolnie do d... jak to opisano wyzej)
Wiesz ja na kasie mieszkaniowej mam już uzbierane "trochę" a i tak
dostałem odpowiedź poniżej krytyki.
KJ
--
Już nie mam PIT-a. :-(
-
5. Data: 2003-04-01 14:33:46
Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:7214.00000247.3e899598@newsgate.onet.pl...
> Powinni wprowadzic specjalna prowizje dla takich (np. 100 zl za zamkniecie
w
> ciagu miesiaca, albo za pozostawienie konta martwego z saldem poniezej
> minimalnego).
Jakby wprowadzili normalny podgląd przez HaloŚląski i ING BankOnline do
przedpłaconej Maestro to by nie mieli problemów.
:-)
Bo strasznie niewygodne jest sprawdznie salda w bankomatach. :-)
Poza tym papier się zużywa, więc chcę im zaoszczędzić kosztów. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
6. Data: 2003-04-01 14:35:11
Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:7214.00000252.3e89978f@newsgate.onet.pl...
> Gościu - jak ci się nudzi to polecam jakikolwiek sport (ale taki żebyś się
> porządnie wyżył).
I co jeszcze powiesz ciekawego?
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
7. Data: 2003-04-01 14:43:31
Temat: Re: [ing] otwarcie konta - fajna zabawa
Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>
Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:7214.00000252.3e89978f@newsgate.onet.pl...
> Gościu - jak ci się nudzi to polecam jakikolwiek sport (ale taki żebyś się
> porządnie wyżył).
> Sztuczne problemy powodowane przez takich jak ty wydłużają tylko czas
obsługi
> innych "normalnych" klientów.
Przeciez on tylko omija ograniczenia nalozone przez bank - dodajmy, ze
sztuczne ograniczenia. Skoro zalozenie konta i jego zlikwidowanie pozwala
miec podglad w Internecie to rownie dobrze mogliby dac to od razu. I to bank
tworzy sztuczne problemy.
--
Kazimierz
b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )
GG 1213856