  • 1. Data: 2003-07-17 20:50:54
    Temat: Inteligo - zakładanie konta & kurier
    Od: "piotr.h" <p...@N...gazeta.pl>

    Dokładnie 10 dni temu złożyłem wniosek do Inteligo o otwarcie konta.
    Niestety jak dotąd nie dostałem znaku życia od kuriera, chodziaż wiem, że
    przesyłka startowa jest już w firmie kurierskiej. Jestem ciekaw ile Wy
    musieliście czekac na upragnioną kartę i umowę Inteligo i jak to wyglądało ???

  • 2. Data: 2003-07-18 07:41:46
    Temat: Re: Inteligo - zakładanie konta & kurier
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "piotr.h" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przesyłka startowa jest już w firmie kurierskiej. Jestem ciekaw ile Wy
    > musieliście czekac na upragnioną kartę i umowę Inteligo i jak to wyglądało

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    W zeszły piątek wypełniłem wniosek na www a w środe już kurier się
    kontaktował (dziwnie wyględał ten kontakt - patrz wcześniejszye posty
    INTELIGO) ale od wczoraj mam wszystko aktywne :)

  • 3. Data: 2003-07-18 11:49:41
    Od: "Wojtek" <q...@p...onet.pl>

    Zadzwoniłem do Inteligo i babka podała mi nr telefonu firmy kurierskiej i
    przesyłki dla mnie.
    Zadzwoniłem tam i monitując sprawę podobno trochę to przyspieszyłem
    (podobno).
    W każdym razie umówiłem się z gościem do pracy, a nie do domu (czyli tam,
    gdzie był adres na umowie), oddalonej ok. 8km od cywilizacji.
    Wojtek