    From: t...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Interes z Hesita ergo
    Date: Mon, 26 May 2003 23:28:39 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@217.97.51.145

    Czy to możliwe zrobić taki interes??? Dzisiaj dostałem wyciąg z Hesti ERGO ile
    zgromadziłem pieniędzy na swoją emeryturę. Dopiero dzisiaj się
    dowiedziałem bo właśnie minęło 2 lata i uzyskałem prawo do wglądu. Płaciłem im co
    miesiąc
    ponad 400zł. razy 24 miesiące to znaczy że wpłaciłem im około 10.000zł. A oni mi
    piszą że
    mam zgromadzone u nich na koncie 1500zł. (Jeden tysiąc pięćset złotych) Czyli
    straciłem
    85% wpłaconej sumy. Czeka mnie piękna emerytura. Starczy na benzyne do Sopotu, żebym
    mógł
    spojrzeć Na HESTIE ERGO i na tych co tak obiecywali. Dozobaczenia w wakacje prezesy.
    Już mnie raz tak wykołowano niejaki prezes bykowski z Poznania. Obicywali biały
    piękny
    domek z Drewbudu. Wpłaciłem ileś tam pieniędzy i ani pieniędzy, ani domku, ani
    komina, ani
    Drewbudu. Myślałem że już mnie nauczono, niestety znów dałem się nabrać.
    Przyszły emeryt.