eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInternet nie w Polsce › Internet nie w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "PODGIKSP" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Internet nie w Polsce
    Date: Thu, 30 Dec 2004 17:50:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <cr1bmb$e9n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bm6.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1104425483 14647 80.53.196.6 (30 Dec 2004 16:51:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2004 16:51:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331042
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    proszę o radę co zrobić aby bezpiecznie i sprawnie kupować w Internecie za
    granicą.
    Czytałem o kilku rozwiązaniach ale dotyczą one głównie polskiego Internetu i
    na dodatek sklepów które mają jakieś porozumienie z danym bankiem w tej
    sprawie.

    Potrzebuję jakiegoś najlepiej zaufanego elektronicznego pośrednika, do
    którego wpłacał bym np. 100EUR bezpośrednio przed zakupem też na 100EUR. I
    abym nie musiał podawać swoich danych osobowych tam gdzie kupuję tylko numer
    takiego pośrednika.

    Wiem, że kombinuje i za dużo oczekuje, ale może coś wiecie na ten temat.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1