  • 1. Data: 2009-02-06 15:43:55
    Temat: InvestBank - lekko mnie zdenerwowali
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    Szukałem banku, w którym mógłbym założyć lokatę w euro i miał oddziały w
    miastach X, Y i Z. Czas naglił, więc zaniedbałem rozpoznania
    internetowego. No i po fizycznym obejściu kilku oddziałów okazało się,
    że tylko ten dość egzotyczny bank (InvestBank) spełniał wszystkie
    warunki. Przynajmniej tak zapewniała mnie ichniejsza pracownica. No i
    teraz okazuje się, że oszukała mnie - w mieście Z ichniego oddziału
    niet. Efekt jest taki, że nie mam dostępu do swoich pieniędzy,
    najbliższy oddział 80 km stąd, a z bankomatu kasy nie wypłacę, nawet nie
    mam karty. I teraz co? Napisać skargę do oddziału? Czy warto zrobić
    "ciepło" tej kobiecie?

    Grzexs

  • 2. Data: 2009-02-06 18:51:02
    Temat: Re: InvestBank - lekko mnie zdenerwowali
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mam karty. I teraz co? Napisać skargę do oddziału? Czy warto zrobić
    > "ciepło" tej kobiecie?

    Nie masz szans nic jej zrobić. :]

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-06 19:14:04
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Lut, 19:51, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w
    wiadomościnews:gmhlrt$njo$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie masz szans nic jej zrobić. :]
    >
    > marekz

    Dokładnie tak. W przypadku skargi bank odpisze, że przeprasza za
    niedogodności i zaprosi do zapoznania się z wykazem placówek bankowych
    na stronie internetowej lub kontaktu z infolinią.

  • 4. Data: 2009-02-07 08:36:43
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz szans nic jej zrobić. :]

    Eeee, może ją 'przytulić', aż zrobi się jej ciepłoo %-)

    M.

  • 5. Data: 2009-02-07 13:16:44
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Przenieś kasę do Aliora.

  • 6. Data: 2009-02-07 16:37:34
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Przenieś kasę do Aliora.

    Przeniosę. Gdziekolwiek. Może i do Aliora. Jak będzie oddział w mieście
    Z. Teraz mam do nich dalej, niż do tego IB.

    Grzexs

  • 7. Data: 2009-02-07 19:47:29
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    mx pisze:
    > Przenie? kase do Aliora.
    ludzie czy Was pogrzało z tym Aliorem? Niedługo to do lodówki będę bał
    się zajrzeć, żeby Alior nie wyskoczył...

    A tak na poważnie to miała być "wyższa kultura bankowości" a wyszło jak
    zawsze...