  • 1. Data: 2009-02-06 15:09:24
    Temat: odsetki z Killera
    Od: plusz <p...@g...com>

    kiedy są wypłacane odsetki z Killera jeśli wybrałem opcję odnowienia?
    Ostatni dzien umowny lokaty: 2009.02.05

    Odnowił się tylko kapitał, ale nie widzę odsetek na moim rachunku -
    czy powinny przyjść dzisiaj?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-02-06 15:17:34
    Temat: Re: odsetki z Killera
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 06 lut 2009 o 16:09 GMT, plusz napisał(a):

    > kiedy są wypłacane odsetki z Killera jeśli wybrałem opcję odnowienia?
    > Ostatni dzien umowny lokaty: 2009.02.05
    >
    > Odnowił się tylko kapitał, ale nie widzę odsetek na moim rachunku -
    > czy powinny przyjść dzisiaj?

    bylo juz dzisiaj/wczoraj na grupie

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ So far we've managed to avoid turning ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Perl into APL. :-) ]

  • 3. Data: 2009-02-06 15:36:48
    Od: plusz <p...@g...com>

    Brzezi napisał(a):
    > bylo juz dzisiaj/wczoraj na grupie

    a możesz zacytować odpowiedź
    jedyne co znalazłem to hipotetyczne rozważanie co dzieje się z
    odsetkami - u mnie zresztą nie potwierdzone

    --
    plusz

  • 4. Data: 2009-02-06 15:40:22
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > bylo juz dzisiaj/wczoraj na grupie

    no ja jakoś nie widziałem...
    Sprawdzałem przed chwilą, odnowił się kapitał, ale odsetki nie wróciły na
    konto, ani nie zostały skapitalizowane, ciekawe jak to będzie przy zerwaniu
    lokaty...

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-02-06 15:54:37
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Lut, 16:40, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > konto, ani nie zostały skapitalizowane, ciekawe jak to będzie przy zerwaniu

    u mnie to samo
    może trzeba ich spytać, bo patrząc na "profesjonalizm" tego
    przedsięwzięcia, mogli nie dopracować takiego szczegółu :)

    --
    plusz.pl

  • 6. Data: 2009-02-06 16:01:51
    Od: plusz <p...@g...com>

> [...]

    > konto, ani nie zostały skapitalizowane, ciekawe jak to będzie przy zerwaniu

    i już wiem z infolinii
    tej funkcjonalności jeszcze nie dorobili :)))

    odsetki są kapitalizowane i dopisywane do lokaty, ale w podglądzie
    zawsze będzie widać pierwotną wartość - ta funkcjonalność była
    zakładana tylko do likwidacji lokat, więc podgląd nie aktualizuje się
    - wkrótce dorobią.
    ale i tak najlepsze są komentarze php w kodzie strony :)

    jest to dowód na to, że forma nie koniecznie jest najważniejsza, jeśli
    usługa jest naprawdę dobra

    --
    plusz

  • 7. Data: 2009-02-06 16:07:10
    Od: " aneczka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    plusz <p...@g...com> napisał(a):
    > kiedy s=B1 wyp=B3acane odsetki z Killera

    odsetki wypłacasz razem z całą lokatą
    Niestety, w systemie transakcyjnym ich nie widać, więc po kolejnych
    odnowieniach nie wiesz, ile ci urosło
    Ale wypłacają na pewno, sprawdzone na
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=877084&t=8
    79264#reply_877084

  • 8. Data: 2009-02-06 17:23:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > ale i tak najlepsze są komentarze php w kodzie strony :)

    > jest to dowód na to, że forma nie koniecznie jest najważniejsza, jeśli
    > usługa jest naprawdę dobra

    A wiesz, że kod php jest wykonywany po stronie serwera i raczej* go nie
    zobaczysz.

    Jedyna możliwość to złe skonfigurowanie serwera www, który zamiast parsować
    strony .php, będzie je wywalać czystym tekstem jak html.

  • 9. Data: 2009-02-06 17:37:08
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Lut, 18:23, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote:

> [...]
    >
    > Jedyna możliwość to złe skonfigurowanie serwera www, który zamiast parsować
    > strony .php, będzie je wywalać czystym tekstem jak html.

    a wiesz, że jak kod PHP wpiszesz np. w dreamweaverze w oknie WYSIWYG
    zamiast w treści strony to znaczniki tagów zostaną przekonwertowane na
    encje i zamiast parsować to jako PHP zostaną wyświetlone jako
    komentarz? właśnie to świadczy o braku profesjonalizmu oraz braku
    odpowiedniego procesu twórców stron
    konfiguracja serwera nie ma nic do rzeczy - zwykły błąd programisty i
    pośpiech

    zobacz sam w źródle strony https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/index.ph
    na samym dole - linia 179, kolumna 32

    co ty na to?
    o kodowaniu znaków w headerze nie wspominam - to już trudniejsze :)

    --
    plusz.pl

  • 10. Data: 2009-02-06 18:51:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 06 lut 2009 o 16:36 GMT, plusz napisał(a):

    > a możesz zacytować odpowiedź

    Przepraszam za wprowadzenie w blad, pomylilem z innym temate odnosnie
    killera

    > jedyne co znalazłem to hipotetyczne rozważanie co dzieje się z
    > odsetkami - u mnie zresztą nie potwierdzone

    Zawsze jednak twierdze ze najbardziej pewne informacji to spytac u
    zrodla...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ It [marriage] happens as with cages: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ the birds without despair ]