  • 11. Data: 2010-01-14 16:07:05
    Temat: Re: Inwestuje ktos na New Connect? zatem EKOEXPORT na fali
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 14-01-2010 o 15:54:27 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > jest Ok, jesli masz akcje to teraz licz ile bedziesz mial przy kursie w
    > lutym, po 25 lutym 2010 , po kursie 3,90

    Ja też mam (od 1.45) i jak na razie trzymam, ale w takie poziomy, już w
    lutym, jednak ciężko uwierzyć ...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 12. Data: 2010-01-14 19:32:39
    Od: k...@p...onet.pl

    -------------> >

    Ja teĹź mam (od 1.45) i jak na razie trzymam, ale w takie poziomy, juĹź w
    lutym, jednak ciężko uwierzyć ...
    Pzdr,
    Marek
    ----

    3,90zl jest poziomem naleznym rzetelnej wycenie spolki, juz dzisiaj, wiec
    podtrzymuje ta wycene.

    Ten kurs musi pokryc ewentualne nawet straty z OrcoGroup, ale jesli developer
    uzyska aprobate banku to wrzesien/pazdziernik bedzie juz swietny; a czemu ta
    spolka w portfelu: -ano zasada portfela jest staly sklad przez caly rok by
    mozna "kosic kapuste" siedzec na Bermudach az do sylwestra i miec kase na
    kolejny rok w ilosci nie mniejszej niz lacznie 200%, by ponownie miec szanse na
    kolejny portfel na rok 2011, tez o limicie zysku netto kolejne 100%, bez
    napychania kabzy biurom maklerskim.

    Tych biur jest zbyt wiele - podobnie jak kiedys bylo zbyt wiele NFI i szkody z
    ich powodu widac do dzisiaj... co nie przeszkadza w robieniu swietnej kariery
    ich tworcy - ktora jednak tym razem sluzy POLSCE znacznie lepiej....to zreszta
    inny temat nie poperany na tym forum. Ocena dzialania NFI jeszcze doczeka sie
    rzetelnych opracowan w czesci "bledy" podstawowe i zaplanowane.

    kroovka i tesknota za zielona laka.... '''''''''''''''''''''''''''
    '''''''''''''''''''''''''''
    """""""""""""""""""""""""'
    """"""""""""""""""""""""""
    '''''''''''''''''''''''''

  • 13. Data: 2010-02-02 15:25:33
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    ----

    > 3,90zl jest poziomem naleznym rzetelnej wycenie spolki, juz dzisiaj, wiec
    > podtrzymuje ta wycene.

    No i proszę, 3.90 osiągnięte. Trend jest bardzo silny, ciekawe dokąd nas
    zaniesie...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 14. Data: 2010-02-03 11:14:15
    Od: k...@p...onet.pl

    > Dnia 14-01-2010 o 20:32:39 jest Ok, jesli masz akcje to teraz licz ile
    bedziesz mial przy kursie  w lutym,  po 25 lutym 2010  , po kursie  3,90
    -------------> >
    Mozna oczekiwac, podobnie jak w styczniu-tez w lutym - wzrostu kursu rzedu
    100%, nie sadze by moglo byc troche wiecej liczac od 1 lutego do 28 lutego.

    Kolejne moze podobne wzrosty moga byc dopiero w kwietniu po odpoczynku w marcu,

    kroovka

  • 15. Data: 2010-02-03 12:40:14
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > lutego.
    >
    > Kolejne moze podobne wzrosty moga byc dopiero w kwietniu po odpoczynku w

    Moze centek tez w koncu ruszy. Gem zakonczyl wspolprace, zobaczymy jakie
    koszty emisji byly i byc moze w koncu sytuacja sie wyjasni.

  • 16. Data: 2010-02-03 12:56:29
    Od: k...@p...onet.pl

    > Moze centek tez w koncu ruszy. Gem zakonczyl wspolprace, zobaczymy jakie
    > koszty emisji byly i byc moze w koncu sytuacja sie wyjasni.

    tak, to prawda-choc jeszcze nie zakonczyl!
    A tez nie wiemy czy nie zawarto juz kolejnej sciezki finansowania-a na to by
    wiedziec trzeba czasu.

    pozdr
    kroovka