  • 1. Data: 2009-10-26 12:07:32
    Temat: sprawa Elektrimu wróci
    Od: "Mariusz J..." <m...@g...pl>

    4 lata temu na money.pl dyskutowalismy o sprawie PTC i Vivendi

    ELEKTRIM a sprawa polska

    2005-10-17 17:58
    ELEKTRIM a sprawa polska
    Mariusz Janczuk
    to co sie dzieje wokol tej firmy, dzialania wokol PTC i rozwiazanie tego
    sporu, a wlasciwie skoku na kase w wykonaniu słuzb specjalnych bedzie miało
    bardzo powazne implikacje dla Polski. stosunek nowego rzadu do tej sprawy
    bedzie dla mnie probierzem intencji srodowisk gloszacych chec walki z chorymi
    ukladami.
    co myslicie o przyszlosci tej patowej sytuacji ?

    Mariusz

    2005-10-17 20:40
    Re: ELEKTRIM a sprawa polska
    Stefan

    Użytkownik "Mariusz Janczuk" napisał w
    wiadomości news:dj0hn9$992$1@inews.gazeta.pl...

    > co myslicie o przyszlosci tej patowej sytuacji ?

    Ja mysle ze za bardzo sie w Elka zapakowales skoro juz rzad chcesz w to
    mieszac. Nie martw sie, odbijesz sobie na czym innym.

    Stefan

    skomentuj
    2005-10-17 20:59
    Re: ELEKTRIM a sprawa polska
    olab
> [...]
    > chorymi
    > ukladami.
    > co myslicie o przyszlosci tej patowej sytuacji ?

    Witaj Mariusz:)
    miło Cię czytać znowu na grupie,
    mam nadzieje, ze nie zrażą Cię głupawe komentarze,
    nowego narybku GPW i dalej będziesz rzucał na grupe ciekawe tematy i
    spostrzeżenia;
    wracając do wątku to doświadczenie ostatnich lat pokazuje, że zasada TKM
    rozwija się jak wykres Elka w latach 93-94 (tzn. jest trendzie rosnącym
    wchodzącym w hiperbole;)), bez wzgledu na ekipę rządzącą.
    Myślę,że następne pokolenie, czyli dopiero nasze dzieci, będą może żyły w
    NORMALNYM kraju.,
    natomiast obecnie ciężko sobie wyobrazić ekipę prekursorów ww. zasady i
    Telegrafu, jako walczących z chorymi układami;
    obym się mylił
    pozdrawiam
    olab

    skomentuj
    2005-10-17 23:15
    Re: ELEKTRIM a sprawa polska
    Loser
    Ciao

    Ale Mario jakos malo precyzyjny jestes,bo czy chodzi o "skok na kase w
    wykonaniu słuzb specjalnych "

    a/ francuskich (Vivendi et consortes/straszacy m.in problemami w UE z powodu
    braku rozwizania "po ich mysli")

    b/ niemieckich (DT, bo tez sporo nakrecili a ile sporow wioda/wiec tez
    naciskaja)

    c/ brytyjskich (obligatariusze z siedziba w Londynie)

    d/ Mossadu, bo mimo ze c/ to i tak z "bardziej nam bliskiego" Bliskiego
    Wschodu,

    e/ hamerykanskich -bo wiadomo,ze Lundbergowa Baska (co kiedys miala "fajny
    biust",ale "prawa grawitacji dzialaja".../Jordan) -zreszta patrze tez d/

    f/ hiszpanskich (Acciona -tez b wazna w ukladankach oblig,no i MSW)

    g/ szwedzkich bo Radziwiłł (Maciej) to pewnie z tych Radziwiłłów co
    to "Rzeczpospolita jak zastaw czerwonego sukna"..)

    h/ innych (???) bo upadek ELE zaczal sie od rezygnacji prezesa Skowronskiego
    po obietnicy zlozonej Kulczykowi (a ten uklady ma zwlaszcza z Francuzami
    (TPS) i Belgami (Warta itp)

    j/ innych bo Andrzej Lenio Olechowski to członek Rady Nadżerczej Vivendi-no i
    znow wrocilismy do Francow

    A zatem przewazajaca wiekszoscia glosow wygraly sily specjalne Franców

    CBDO

    POzdrowko

    Loser

    PS chyba,ze masz jakies inne argumenty

    PPS 2gie miejsce wiadomo Middle East :-)

    --
    skomentuj
    2005-10-17 23:54

    pozdro

    pIOTER

    skomentuj
    2005-10-18 00:02
    Re: ELEKTRIM a sprawa polska
    Loser
    Ciao

    Jedyne co wiadomo-ze mnostwo nie wiadomo

    :-))

    Pozdrowko

    Loser

    --
    skomentuj
    2005-10-18 01:01

    --
    skomentuj
    2005-10-18 11:25

    rzad polski ma tu naprawdę wiele do zrobienia - wszak ministrowi
    sprawiedliwosci podlega wymiar sprawiedliwosci- funkcjonowanie Sadu
    rejestrowego ?
    poza tym moze ktos w koncu zacznie dbać o ochronę inwestycji zagranicznych w
    Polsce.

    Mariusz

  • 2. Data: 2009-10-26 12:12:39
    Temat: no i doczekalismy sie
    Od: "Mariusz J..." <m...@g...pl>

    Vivendi groźne jak Eureko
    26.10. Warszawa (PAP/Media) - Nie ma Eureko, ale jest Vivendi. Polsce znowu
    grozi arbitraż. Tym razem na stole leży 12 mld zł. "Puls Biznesu" dotarł do
    uzasadnienia sądu, z którego wynika, że Francuzi niesłusznie zostali wyrzuceni
    z Ery.

    Przed międzynarodowym trybunałem od dwóch lat toczy się postępowanie
    arbitrażowe, w którym koncern Vivendi domaga się odszkodowania od państwa
    polskiego za pozbawienie władztwa nad Polską Telefonią Cyfrową (PTC),
    spowodowane m.in. wykreśleniem z ksiąg sądu rejestrowego. Francuzi
    zainwestowali w Polsce 1,7 mld euro. Roszczenia określili wstępnie na 2,5 - 3
    mld euro. "Arbitraż z wniosku Vivendi objęty jest pełną poufnością, nie mogę
    więc udzielać informacji na jego temat" - mówi Marcin Dziurda, prezes
    Prokuratorii Generalnej.

    Jak zauważa gazeta, minister finansów Jacek Rostowski i premier Donald Tusk
    mają kolejne zmartwienie. Zapłata 12 mld zł Vivendi byłaby ciosem dla budżetu.
    Ostatnio przecież nawet oszczędności liczone na miliony złotych rząd traktuje
    jako sukces.

    Więcej o tym w poniedziałkowym wydaniu "Pulsu Biznesu". (PAP)

  • 3. Data: 2009-10-26 15:19:53
    Temat: Re: no i doczekalismy sie
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Mariusz J...

    > Jak zauważa gazeta

    podaj jakieś linki spamerze a nie jak zauważa twoja gazeta.

  • 4. Data: 2009-10-26 18:07:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16314

    D.

  • 5. Data: 2009-10-26 18:55:42
    Temat: [OT] Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Coś tam był taki wątek, ale nie umiałem go skwitować tak skutecznie, jak to
    zrobił Cz.Bielecki.
    Cyt. z bańki "Rządzenie, to po demokratycznych wyborach zmuszanie ludzi do
    robienia tego, czego nie chcą robić".
    Innymi słowy żadna partia ani rewolucja nie zbawiła nikogo, co najwyżej dała
    koryto czyli władzę.
    Zieloni w RFN, dzieci kwiaty w US&A itd itp itd itp.
    Stąd mam w tyłku wszystkie partie, także nowe, bo mi nie leży ten sposób
    trzepania kasiory.

  • 6. Data: 2009-10-26 18:56:55
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > Zieloni w RFN, dzieci kwiaty w US&A itd itp itd itp.
    > Stąd mam w tyłku wszystkie partie, także nowe, bo mi nie leży ten sposób

    Jaki jest, w/g Ciebie, idealny model sprawowania władzy?

  • 7. Data: 2009-10-26 18:58:18
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=16314

    Dzięki, Dieter, ale bardziej mi chodziło o to, że żaden normalny wyluzowany
    człowiek sam z siebie nie napisze posta na newsy ze słowami "...Jak zauważa
    gazeta...".

    Reszty nie czytalem bo szkoda czasu na brednie.

  • 8. Data: 2009-10-26 19:00:40
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki jest, w/g Ciebie, idealny model sprawowania władzy?

    Przecież nic nie skrytykowałem, więc skąd pytanie?

    Nie mam pojęcia jaki jest idealny.
    Prawdopodobnie mamy do czynienia z optymalnym, czyli najlepszym (w pewnym
    uproszczeniu), ale to nie przeszkadza że nie mam zamiaru w nim uczestniczyć
    i nie odbiera mi to prawa krytyki.

  • 9. Data: 2009-10-26 19:02:38
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > i nie odbiera mi to prawa krytyki.

    ...nawet jeśli jak burak oleję wybory.

    BTW wolę być burakiem olewającym wybory niż burakiem otumanionym i
    przymuszonym w zmilitaryzowanym pędzie.

    Ale to OT, totus.

  • 10. Data: 2009-10-26 19:03:08
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    skippy wrote:
> [...]
    > pewnym uproszczeniu), ale to nie przeszkadza że nie mam zamiaru w nim
    > uczestniczyć i nie odbiera mi to prawa krytyki.

    No tak, ale nic nie robic i godzic sie na regularne strzyzenie to takie
    sobie rozwiazanie.