  • 1. Data: 2007-10-13 16:05:19
    Temat: Inwestycje i wynagrodzenie
    Od: Zi3lu <z...@t...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam do Was 2 pytania.
    Znajomy ma 2 ha ziemi w bardzo atrakcynym miejscu - centrum malej, bogatej
    miejscowosci.Planuje tam wybudowac kompleks mieszkalno-uslugowy.Potrzebuje
    na to kredytu inwestycyjnego na poczatek na ok. 4-5 mln pln.Czy mozecie
    wyrazic swoje opinie na temat obslugi w bankach, zalatwiania takiego
    inwestowania i ktore banki omijac ze wzgledu na kiepska obsluge i mierne
    warunki umow?
    Drugie moje ptanie dotyczy wynagrodzenia za prace,a mianowicie moa rola
    polega na zalatwianiu wszelkich spraw zwiazanych z ta inwestycja
    (pelnomocnictwo) czyli obsluga ze strony bankow,urzedow i calej reszty
    instytucji, dogladanie kwestii formalnych, wyjazdy po kilka razy w tygodniu
    60-100km w jedna strone,pisanie wszystkich pism,wyprowadzenie papierkow do
    lutego tak aby prace budowlane mogly ruszyc?

    Pozdrawiam i prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2007-10-13 19:38:07
    Temat: Re: Inwestycje i wynagrodzenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Zi3lu" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > Drugie moje ptanie dotyczy wynagrodzenia za prace,a mianowicie moa rola
    > polega na zalatwianiu wszelkich spraw zwiazanych z ta inwestycja

    Heh - tego nie wiem. Ja np. - o ile nie zarobilbym pare tysiaczkow to pewnie
    bym nie jezdzil, ale radze to wszystko na poczatku ustalic i to najlepiej w
    formie piemnej (umowa zlecenie, umowa agencyjna itp.). Pozniej soie okaze,
    ze Ty mu wszystko pozalatwiasz a znajomy sie wypnie na Ciebie tylna czescia
    ciala.
    Ostatnio byl taki przypadek u nas w Radomsku :) babka tez wszystko
    zalatwiala, organizowala a potem kopa w dupe i ani zlamanego grosza.

    http://www.radomszczanska.strefa.pl/pdf/nr40_2007.pd

    Tak wiec - nic na gebe!!!!

    Pozdrawiam
    SDD