  • 141. Data: 2010-06-24 09:57:34
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl>

    On 22/06/2010 12:31, skippy wrote:

    > Ja Cie rozumiem, ale nie do końca o tym pisałem.
    > Dla mnie ujawnienie wrazliwych danych jest skndalem, bowiem nikt nie
    > mówi o udokumentowanej liście agentury, lecz o wszystkim.
    > Czyli sprawach dotyczacych takze nie-agentury i nie majacych z tak
    > pojeta sprawiedliwoscia zwiazku.
    > Dla mnie takie podejście to sk...stwo.
    > Ale chyba nie ma złotego środka więc będzie wiadomo [1] wszystko, a nie
    > tylko kwity na przeciwników wyciagniete wybiórczo z piwnicy prezesa.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > [1] "powiedzmy"

    Polecam film "Życie na podsłuchu" - kawał dobrego kina.

  • 142. Data: 2010-06-24 11:40:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że komplikacja systemu odliczeniami
    > zmusza do zatrudnienia dodatkowych ludzi do jego obsługi? Ludzi, którzy
    > mogliby tworzyć PKB.

    a wypelniasz tego pita Ty czy urzad skarbowy? bo jak Ty to gdzie tu
    widziasz zatrudnienie dodatkowych ludzi do jego obslugi?

    > I potem te opłacone z budżetu stypendia fundują PKB w Anglii?

    i to jest powod zeby uderzyc w ludzi ktorzy tu chca studiowac i tu byc
    odpowiedzialnym za budowanie pkb?

    tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

    to tez powod by udupic tych zdolnych, a tych slabszych (finansowo) zgniesc??

    przyjdzie walec i wyrowna...

    pozdraiwam
    SlawcioD

    ps. wiesz moze co sie dzieje pozniej z tymi zarobionymi za granica
    pieniedzmi? z posrod moich znajomiych nie znam nikogo kto nie posyla tu
    do polski pieniedzy, kto nie kupuje tu miszkania lub nie buduje domu,
    czy inwestuje pieniadze bezposrednio (wlasny biznes) lub posrednio (gielda).

  • 143. Data: 2010-06-24 11:54:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > a wypelniasz tego pita Ty czy urzad skarbowy? bo jak Ty to gdzie tu
    > widziasz zatrudnienie dodatkowych ludzi do jego obslugi?

    Ludzie potrzebni do przetwarzania danych

    >>> 2) stypendium socjalne dla st z malymi dochodami

    > i to jest powod zeby uderzyc w ludzi ktorzy tu chca studiowac i tu byc
    > odpowiedzialnym za budowanie pkb?

    To w nich nie uderzy, a w dłuższym terminie pomoże.

    > tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

    Nie boli, ale nie chcę za to płacić. Niech sami płacą.

    > to tez powod by udupic tych zdolnych, a tych slabszych (finansowo)
    > zgniesc??

    Nikogo nikt nie udupia

    > przyjdzie walec i wyrowna...

    Teraz właśnie wyrównuje. W dół.

> [...]
    > do polski pieniedzy, kto nie kupuje tu miszkania lub nie buduje domu,
    > czy inwestuje pieniadze bezposrednio (wlasny biznes) lub posrednio

    Wiesz, że więcej zagranicznych pieniędzy pozyskamy zatrzymując
    wykształconych ludzi w kraju? Wtedy inwestorzy tym chętniej do nas przyjadą.
    Patrzysz krótkoterminowo, a ja w znacznie dłuższym horyzoncie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 144. Data: 2010-06-24 14:55:46
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:

    > Ludzie potrzebni do przetwarzania danych

    juz teraz mozna poslac pit'a via net. ile osob bedzie potrzebnych jak
    sie upowszechni ta metoda? 10% tego co jest teraz?

    > To w nich nie uderzy, a w dłuższym terminie pomoże.

    ja ze swojego doswiadczenia wiem ze brak stypendium uniemozliwilby mi
    studiowanie...

    > Nie boli, ale nie chcę za to płacić. Niech sami płacą.

    tak to zabrzmialo - wiekszosc placi/placila za siebie i to nie malo.

    > Nikogo nikt nie udupia

    > Teraz właśnie wyrównuje. W dół.

    rownanie w dol jest niemalze nasza cecha narodowa:). a wystarczy za
    przyklad brac np. spolecznosc zydowska.

    > Wiesz, że więcej zagranicznych pieniędzy pozyskamy zatrzymując
    > wykształconych ludzi w kraju? Wtedy inwestorzy tym chętniej do nas
    > przyjadą. Patrzysz krótkoterminowo, a ja w znacznie dłuższym horyzoncie.

    zgadzam sie (no poza krotkoterminowym patrzeniem;) ). problem lezy jak
    zatrzymac tych ludzi. ciekawym rozwiazaniem dysponuje arabia sudyjska,
    gdzie szkolnictwo (takze wyzsze) jest za free pod warunkiem ze wrocisz
    do kraju - w innym wypadku placisz.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. z tego co widze to rozmawiamy o promilu (stypendia) w budzecie panstwa
    http://www.solidarnosc.org.pl/~ksn/Docs/budnaukiiszk
    wna2010r.pdf

  • 145. Data: 2010-06-24 15:33:27
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > juz teraz mozna poslac pit'a via net. ile osob bedzie potrzebnych jak
    > sie upowszechni ta metoda? 10% tego co jest teraz?

    Wierzysz w to?

    > ja ze swojego doswiadczenia wiem ze brak stypendium uniemozliwilby mi
    > studiowanie...

    Wieczorowo byś studiował.

    > tak to zabrzmialo - wiekszosc placi/placila za siebie i to nie malo.

    Za studia? Płacą za swoje studia??? 1% kosztów?

    > rownanie w dol jest niemalze nasza cecha narodowa:). a wystarczy za
    > przyklad brac np. spolecznosc zydowska.

    Hmm

> [...]
    > zatrzymac tych ludzi. ciekawym rozwiazaniem dysponuje arabia sudyjska,
    > gdzie szkolnictwo (takze wyzsze) jest za free pod warunkiem ze wrocisz

    W krajach żyjących z ropy wiele rzeczy jest darmowe. Kopiujmy ich
    rozwiązania zaczynając od złóż ropy.

    > ps. z tego co widze to rozmawiamy o promilu (stypendia) w budzecie panstwa
    > http://www.solidarnosc.org.pl/~ksn/Docs/budnaukiiszk
    wna2010r.pdf

    Chodzi o zasadę.

  • 146. Data: 2010-06-24 18:15:35
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wierzysz w to?

    zajmuje sie informatyka - to nie kwestia wiary - wiem ze sie da;)

    > Wieczorowo byś studiował.

    studiuje zaocznie - dzienne mnie nie bawily (kompletnie byly oderwane od
    rzeczywistosci)

    > Za studia? Płacą za swoje studia??? 1% kosztów?

    jestes pewny tego co napisales? masz jakies dane?

    > Hmm

    > W krajach żyjących z ropy wiele rzeczy jest darmowe. Kopiujmy ich
    > rozwiązania zaczynając od złóż ropy.

    oni maja rope ale wiedza ze kiedys sie skonczy wiec inwestuja w kapital
    ludzki.

    btw. to chyba najlepszy przyklad dzialania monarchii

    wna2010r.pdf

    > Chodzi o zasadę.

    a ja myslalem ze o pieniadz... ale jak o zasade to temat wydaje mi sie
    wyczerpany ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 147. Data: 2010-06-25 13:07:06
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sorden <s...@s...com> napisał(a):

    > stooq to jednak specyficzny fragment internetu.. ;]

    stooq, zgoda, a onet, interia? widziałeś tam notowania przedwyborcze?

    A pomału wychodzą cuda nad urną, najpierw Bruksela, teraz Przasnysz. To
    podają nasze 'wolne" media. Oby były mniej wolne i podały całą prawdę o
    przekrętach.. Totalna porażka tzw. demokracji, to miałem na myśli gdyby ktoś
    nie doczytał między wierszami.

    pozdrawiam
    kc

  • 148. Data: 2010-06-26 01:36:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > przekrętach.. Totalna porażka tzw. demokracji, to miałem na myśli gdyby
    > ktoś
    > nie doczytał między wierszami.

    Czy Ty rozumiesz znaczenie słowa "totalna"? Jak sobie radzisz ze
    stopniowaniem?

  • 149. Data: 2010-06-26 01:53:26
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Czy Ty rozumiesz znaczenie słowa "totalna"? Jak sobie radzisz ze
    > stopniowaniem?

    Totalna, totalniejsza, najtotalniejsza? Totalna, bardziej totalna,
    najbardziej totalna? Nie radzę sobie.

    Zauważ, że to był tytuł wątku.

    Totalna porażka demokracji, to także to, że Tusk i Nowak "zrobią wszystko".
    Odczytuję takie słowa dosłownie, a przykłady podałem wcześniej.

    pozdrawiam
    kc

  • 150. Data: 2010-06-26 07:07:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Totalna porażka demokracji, to także to, że Tusk i Nowak "zrobią
    > wszystko". Odczytuję takie słowa dosłownie, a przykłady podałem wcześniej.

    Będą eliminować przeciwników politycznych jedwabnym szalikiem przez
    zadzierzgnięcie.