  • Data: 2007-11-26 09:10:23
    Temat: JAk to obliczyć co się bardziej opłaca!!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    otóż syn wziął kredyt studencki - brał przez okres 11 m-cy RAZEM 6.600 zł.
    Potem znudziło mu się studiowanie. Bank przysłał właśnie harmonogram spłat na
    którym są dwie opcje:

    1) spłata w całości 6.600 - wtedy nie ma żadnych odsetek

    2) lub spłata 6.600 w 22 ratach po 300 zł i plus 516.99 zł odsetek do tego.

    Chcę teraz policzyć wiedząc że przez 22 miesiące będę spłacał po 300 zł czy
    wyjdę na plus wiedząć że ten kredyt cały czas leży na koncie i procentuje -
    spłacam tylko po 300 zł miesięcznie. Jakiego tu wzoru można użyć żeby
    oblicvzyć ile mi urośnie procentu jeśli będę ten kredyt spłacał w tych ratach
    a pozostała część będzie lezeć na koncie np. oszczędnościowym (liczmy 4 %).

    jak to porównać czy te odsetki przewyższą kwotę odsetek naliczoną przez bank
    w harmonogramie spłat kredytu czyli 216,99 zł