  • 71. Data: 2011-10-19 13:56:13
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 19.10.2011 15:26, skippy pisze:

    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ok jeśli już to po rzymsku:)

    moze byc ;) aczykolwiek persi, grecy i jeszcze jedna nacja ktora teraz
    wyleciala mi z glowy 600lat przed chrystusem specjalizowali sie w
    przybijaniu ludzi do plusa;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 72. Data: 2011-10-19 17:30:08
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > dobre ;D
    >
    > co do krzyza w sejmie to mam mieszane uczucia... zwlaszcza po tym co sie
    > dzialo przed krzyzem pod palacem prezydenckim...
    >
    > natomiast w 100% popieram rewizje decyzji 'komisji koscielnej' - tam byly
    > waly robione przez naprawde duze W...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Jak to ktos kiedys powiedzial: kosciół zniesie krytykę 90% swoich dogmatów
    ale nie zniesie krytyki 10% swoich dochodów

  • 73. Data: 2011-10-19 20:55:12
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > moze byc ;) aczykolwiek persi, grecy i jeszcze jedna nacja ktora teraz
    > wyleciala mi z glowy 600lat przed chrystusem specjalizowali sie w
    > przybijaniu ludzi do plusa;)

    ja sie nie dałem jestem w oranżu ale zlewam i ide do plaja

  • 74. Data: 2011-12-17 13:17:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Folksdojcze wykonują zadanie

    "[...] Podczas debaty "europejskiej" w tubylczym Sejmie, pomysł premiera
    Tuska, by Polska przekazała około 6 mld (niektórzy powiadają, że aż 17 mld)
    euro z rezerw walutowych NBP tytułem polskiego udziału w unijnej zrzutce do
    Miedzynarodowego Funduszu Walutowego, który dzięki temu będzie mógł pożyczyć
    200 mld euro na wykup śmieciowych obligacji włoskich od niemieckich i
    francuskich banków, poparł klub PSL, park jurajski Janusza Palikota i klub
    SLD. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 75. Data: 2011-12-17 17:56:55
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 14:17:54 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    > 200 mld euro na wykup śmieciowych obligacji włoskich od niemieckich i
    > francuskich banków, poparł klub PSL, park jurajski Janusza Palikota i klub

    Dzisiaj w radio słuchałem jakiegoś ekonomicznego analfabety, który nazywał
    innych Polaków ekonomicznymi analfabetami i twierdził, że "aby umocnić
    złotówkę nie możemy wydawać naszych rezerw". Ciekawa koncepcja ;)

    Skoro większość rezerw mamy w Euro, to jak Euro się posypie jeszcze
    bardziej, nasze rezerwy będą g... warte. mamy więc wybór pożyczyć te durne
    6mld ratując pozostałe 70mld albo stracić większość.
    Co oczywiście nie oznacza że że pożyczając te 6 mld zażegnamy
    niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
    zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś
    problem.

  • 76. Data: 2011-12-17 18:32:33
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Gru, 18:56, root <a...@j...com> wrote:

> [...]
    > niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
    > zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś

    w przerwie pomiędzy jednym wyjściem a wyjściem do klubu, powiem ci
    qrwa durniu że jesteś debilem root spod czerwonej gwiazdy

  • 77. Data: 2011-12-17 18:46:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
    > zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś

    Root a nie wiesz czasami ile trzeba bybyło pożyczyć do MFW aby uratować
    bankruta jakim jest teraz Portugalia... ?.

    http://www.bloomberg.com/quote/GSPT2YR:IND/chart
    http://www.bloomberg.com/quote/GSPT5YR:IND/chart
    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GSPT10YR:
    IND

    ..... tzn. ile do wykupu (np. w przyszłym roku) jest tych 2, 5 i 10 latków i
    po jakich cenach teraz one chodzą .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 78. Data: 2011-12-17 20:06:57
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 19:46:49 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    IND

    > ..... tzn. ile do wykupu (np. w przyszłym roku) jest tych 2, 5 i 10 latków i

    Znajomość tych danych nic ci nie da. Dzisiaj chodzą po takich cenach a
    jutro, jak się wszystko uspokoi będą chodzić po wyższych.
    Tu nie chodzi o to żebyśmy kogoś ratowali, bo nasze 6mld to nie starczy na
    odsetki. Tu chodzi o to, żeby ludziki nie przestały wierzyć, że Europa ma
    sens. Jak będa wierzyć, to będą kupować te obligi i przedłużymy sobie
    żywot.
    Już mnie męczy te ciągłe gderanie o długu. Pokaż mi kraj (cywilizowany),
    który nie żyje na kredyt. Europa, USA i UK (ich nie zaliczam do Europy)
    okradali i okradają cały świat. Są teraz potęgą, ale gdyby nie było
    chęttnych do rolowania ich długów, tobyśmy musieli się przyzwyczaić do
    jeddzenia korzonków, tak jak to robi połowa świata. Co ty myślisz, że jest
    jakaś różnica między Tobą a głodującym Arabem z Jemenu czy Etiopczykiem? On
    nawet więcej haruje od Ciebie tylko g.. z tego ma. Sądzisz, że z czego to
    nasze domy, samochody czy karpie na święta?

  • 79. Data: 2011-12-17 20:08:31
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 10:32:33 -0800 (PST), Charlie delta napisał(a):

    > w przerwie pomiędzy jednym wyjściem a wyjściem do klubu, powiem ci
    > qrwa durniu że jesteś debilem root spod czerwonej gwiazdy

    Nie pij za dużo ;)

  • 80. Data: 2011-12-17 20:24:17
    Od: root <a...@j...com>

> [...]
    IND

    > ..... tzn. ile do wykupu (np. w przyszłym roku) jest tych 2, 5 i 10 latków i

    Zresztą skąd ja mam cokolwiek wiedzieć? Z TV? Tym powinni zajmować się
    ekonomiści. Widziałeś ostatnio jakichś ekonomistów w TV, którzy pokazywali
    by ludziom jak to działa? Dlaczego potrzeba 1 bln a nie np. 800mld. Co się
    stanie tymi pieniędzmi?
    Na okrągło te same jazgoczące gęby polityków, którzy mają takie pojęcie jak
    Ty i ja.
    Całe to gderanie o suwerenności, wyzywanie od folksdojczów, walki o krzyże
    czy pomniki. Taki serial nam proponuje TV. To ludzi rajcuje - nie tam
    jakieś dane o sprzedaży obligacji Portugalskich.