  • 1. Data: 2010-02-04 14:08:49
    Temat: Jak Honkong w dol
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    To reszta tez

    Widzialem prognoze, gdzie bylo napisane ze gdy FW20 zejdzie ponizej 2350 to
    nastepnym wsparciem bedzie 2150.. Jak tak dalej pojdzie to ten poziom
    osiagniemy jutro bo w tej sytuacji Chiny nie odbija

    Leszek

  • 2. Data: 2010-02-04 14:32:45
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Lech Dubrowski pisze:
> [...]
    > nastepnym wsparciem bedzie 2150.. Jak tak dalej pojdzie to ten poziom
    > osiagniemy jutro bo w tej sytuacji Chiny nie odbija

    Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

  • 3. Data: 2010-02-04 14:35:03
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

    Hmmm... nie pytaj czemu, po prostu graj pozycje krótkie! ;)
    Analiza techniczna powinna Ci dać odpowiedź.
    Dombrek

  • 4. Data: 2010-02-04 14:52:50
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?

    Wczoraj Grecja zostala zobowiazana do zmniejszenia deficytu. Teraz rynki
    czekaja kiedy to samo spotka Hiszpanie i Portugalie. Gospodarka USA tez
    niejes w rewelacyjnej formie bo bezrobocie rosnie. Wyszlo na moje po 2350
    WGPW spada jeszcze szybciej bo wylecielismy z trendu wzrostowego

    Leszek

  • 5. Data: 2010-02-04 15:48:18
    Od: TT <t...@o...pl>

    Dombrek napisał(a):

    > Hmmm... nie pytaj czemu, po prostu graj pozycje krótkie! ;)
    > Analiza techniczna powinna Ci dać odpowiedź.

    hehehe, ale jednak AT nie da odpowiedzi

    I ci, którzy znają rzekomo analizę techniczną też odpowiedzi nie dadzą :).

    TT.

    PS. Podobają mi się te posty ZNAWCÓW AT. Sugerują, że posiadają oni
    jakąś tajemną wiedzę, wręcz wiedzę mityczną :) - szkoda tylko, że zawsze
    po czasie. W najlepszym wypadku gdy dają 1000 rad, to 50% się sprawdza
    (prawo wielkich liczb ma tu zastosowanie).

  • 6. Data: 2010-02-04 15:54:01
    Od: TT <t...@o...pl>

    Jacek napisał(a):

    > Co sie w ogole dzie, czemu to tak w dol idzie?
    Odpowiedź jest tu:
    http://www.dol.gov/opa/media/press/eta/ui/current.ht
    Initial Claims (SA) - Jan. 30 - 480,000
    Ale to tylko uzasadnia dzisiejszy ruch.

    Jutro będzie przygoda, która pewnie potrwa dłużej. Dziś jest tylko próba
    przewidzenia jutra.

    TT.

  • 7. Data: 2010-02-04 15:54:40
    Od: TT <t...@o...pl>

  • 8. Data: 2010-02-04 16:05:11
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Przy trafności decyzji na poziomie 50% można zarabiać kupę szmalu.
    Ale co Ty tam możesz wiedzieć.
    Hau-Hau-Hau

    DJ

  • 9. Data: 2010-02-04 16:12:39
    Od: TT <t...@o...pl>

    DJ(Dominik) napisał(a):
    > Przy trafności decyzji na poziomie 50% można zarabiać kupę szmalu.
    > Ale co Ty tam możesz wiedzieć.
    > Hau-Hau-Hau

    Przy poziomie 50% można co najwyżej tylko tracić kasę na prowizje dla
    domów maklerskich.

    TT.

    PS. Nie musisz szczekać.

  • 10. Data: 2010-02-04 16:17:04
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    No to trochę liczb. Potraktuj to jak darmową lekcję.

    Wyobraź sobie, że masz trafność decyzji na poziomie 70%
    Za każdym razem gdy trafisz, zarobisz 3 jednostki, za każdym razem gdy nie
    trafisz, stracisz 10 jednostek.

    A teraz sobie wyobraź, że masz trafność decyzji na poziomie 40%
    Za każdym razem gdy trafisz, zarobisz 3 jednostki, za każdym razem gdy nie
    trafisz, stracisz 1 jednostkę.

    Powiedz teraz: Który z tych modeli zarabia?

    DJ