  • 1. Data: 2010-02-04 14:10:37
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
    DJ

  • 2. Data: 2010-02-04 14:25:15
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hkekh5$m6k$1@news.onet.pl...
    > Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

    Moze wytrzyma bo to podwojne dno z 30 listopada 2008. Zaraz ruszy Nowy York

    Leszek

  • 3. Data: 2010-02-04 16:08:36
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
    > DJ

    dobre :)
    złamali jak zapałke....
    ale wsparcia są żeby jest łamac w dół :)
    a opory odwrotnie.........

    pzdr
    Dars

  • 4. Data: 2010-02-04 16:15:26
    Od: TT <t...@o...pl>

    DJ(Dominik) napisał(a):
    > Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.
    > DJ

    Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).

    TT.
    PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

  • 5. Data: 2010-02-04 16:18:10
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dobre :)
    > złamali jak zapałke....
    > ale wsparcia są żeby jest łamac w dół :)
    > a opory odwrotnie.........
    >

    > pzdr
    > Dars

    Myślałem, że zatrzyma się tam rysując jakiś kanał.
    Ale jeśli chodzi o mnie, to może lecieć nawet w przepaść, byle jednym
    ciągiem i bez czkawki.
    DJ

  • 6. Data: 2010-02-04 19:14:37
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" napisał w wiadomości:

    > Wg mnie 2332 na FW20 to mocne wsparcie.

    Dla mnie to powtórka cyklu z czerwca 09.

    Spadniemy do 2200-2170 i znów w górę.

    > DJ

    Pozdrawiam
    (dawno tu nie pisałem ;) - studia zabierają mi czas...)

    --
    Bugatti

  • 7. Data: 2010-02-04 19:24:11
    Od: a...@v...pl

    > Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).
    >
    > TT.
    > PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

    A ty myślisz, że po co on to pisał??? W ogóle tak z boku patrząc to ta grupa
    śmiesznie wygląda albo raczej bardzo naiwnie. Zastanawiające jest to, że ludzie tu
    w ogóle nie dorośleją. Oczywiście nie wszyscy ale towarzystwo wzajemnej adoracji
    trzyma się nieźle.

  • 8. Data: 2010-02-04 20:27:34
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).
    >
    > TT.
    > PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

    Jesteś taki głupi czy tylko udajesz? Mam nadzieję, że to drugie.
    (Czekam aż się teraz zdrowo wkurzysz i coś inteligentnego, błyskotliwego i
    pouczającego odpowiesz. Oczywiście zaprzeczysz, bo z pewnością kontrolujesz
    emocje i żaden koleś z forum nie wpłynie na Ciebie.)
    Dombrek

    BTW Czekamy na Twoją strategię (tylko nie myl głupcze/niegłupcze z
    pojedynczym strzałem).

  • 9. Data: 2010-02-04 22:13:40
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 04-02-2010 o 20:14:37 Bugatti <s...@m...pl> napisał(a):

    > Dla mnie to powtórka cyklu z czerwca 09.
    >
    > Spadniemy do 2200-2170 i znów w górę.

    To na pewno nie powtórka.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2010-02-05 09:07:20
    Od: TT <t...@o...pl>

    Dombrek napisał(a):

> [...]
    > Dombrek
    >
    > BTW Czekamy na Twoją strategię (tylko nie myl głupcze/niegłupcze z

    Panie szkoleniowiec (panie miliarder): co jest z tym mocnym wsparciem?

    TT.