  • 1. Data: 2004-05-27 19:51:05
    Temat: Jak PEKAO SA nastraszyłem grupą dyskusyjną pl.biznes.banki
    Od: "andy" <a...@g...pl>

    Dość zabawne zdarzenie:
    Na pewną decyzję banku PEKAO SA czekałem miesiąc. W 31 dniu czekania
    napisałem maila (tzw. pocztą wewnętrzną po zalogowaniu się do konta
    internetowego), że jeżeli nie podejmą decyzji w ciągu następnych 24 godzin
    upublicznię moją korespondencję z konsultantem bankowym na grupie dyskusyjnej
    pl.biznes.banki.
    Kilka godzin później była decyzja, pozytywna, przeprosiny! :) Niech żyja
    grupa!

    Andy

  • 2. Data: 2004-05-27 20:00:20
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>

    Skoro grupa jest taka skuteczna, to może by jakoś zmusić Uno Cretino do
    zmiany decyzji w sprawie Telepekao24? :)

    T.

  • 3. Data: 2004-05-27 20:50:43
    Od: leffort <l...@c...pl>

    On Thu, 27 May 2004 22:00:20 +0200, Tomasz Nowicki <s...@p...com>
    wrote:

    > Skoro grupa jest taka skuteczna, to może by jakoś zmusić Uno Cretino do
    > zmiany decyzji w sprawie Telepekao24? :)

    Chodzi o likwidację Eurokonta WWW? Ja od nich wypierdzielam. Nie będę
    płacił 11,5 złocisza za ich nowe Eurokonto Plus, które już mi łaskawie
    założyli. Chyba pójde do Lukasa. Są jakieś przeciwskazania?

    leffort

  • 4. Data: 2004-05-27 20:59:52
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    > Skoro grupa jest taka skuteczna, to może by jakoś zmusić Uno Cretino do
    > zmiany decyzji w sprawie Telepekao24? :)

    To chyba zbyt ambitny pomysl .......
    Mi w obecnej chwili wystarczyloby by dali sie zmusic do przeslania mi
    dokumentow zwiazanych z przejsciem na Eurokonto Plus, zeby pozniej w
    ostatniej chwili nie latac z jezorem na wierzchu :-P

    pozdr
    PO

  • 5. Data: 2004-05-27 21:24:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik leffort napisał:

    > Chodzi o likwidację Eurokonta WWW? Ja od nich wypierdzielam. Nie będę
    > płacił 11,5 złocisza za ich nowe Eurokonto Plus, które już mi łaskawie
    > założyli. Chyba pójde do Lukasa. Są jakieś przeciwskazania?

    Totalny, beznadziejny offlajn.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-05-27 21:48:23
    Od: leffort <l...@c...pl>

    > Totalny, beznadziejny offlajn.
    >
    > Bartol

    W sensie, że dostęp przez WWW szwankuje i bankomaty również?

    leffort

  • 7. Data: 2004-05-27 22:41:40
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    PiotrO wrote:

> [...]
    > dokumentow zwiazanych z przejsciem na Eurokonto Plus, zeby pozniej w
    > ostatniej chwili nie latac z jezorem na wierzchu :-P

    Dokładnie. Na listy o temacie kiedy otrzymam dokumenty na temat nowego
    konta dostaję odpowiedź, że jutro, w tym tygodniu, na początku następnego.
    Narazie jestem na etapie: do końca miesiąca.
    To ja w takim razie po pierwszym czerwca też się pofatyguję z nazwiskami
    osób z telepekao.

  • 8. Data: 2004-05-28 06:44:03
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > następnego. Narazie jestem na etapie: do końca miesiąca.
    > To ja w takim razie po pierwszym czerwca też się pofatyguję z

    Dawno, dawno temu (będzie jakieś 5 lat) regularnie pytałem się o
    możliwość dostępu przez internet do rachunku. Otrzymywałem odpowiedź -
    wkrótce.
    Zdążyłem już dawno wyprowadzić się z Pekoa, a odpowiedź się nie
    zmieniała.
    pozdrawiam,

    MichalL

  • 9. Data: 2004-05-28 07:20:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "andy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dyskusyjnej
    > pl.biznes.banki.
    > Kilka godzin później była decyzja, pozytywna, przeprosiny! :) Niech żyja

    Ja w tej materii mam z kolei bardzo dobre doświadczenia z Multi. Za każdym
    razem, gdy się wyżalę ;] na grupie z ich powodu, to mam szybko załatwioną
    sprawę :)

    Przy okazji muszę jednak dodać, że ostatnio załatwiono moją reklamację w
    jeden dzień i nawet nie zdążyłem tu napisać ;] Co prawda wiem raczej z
    jakiego powodu stało się to tak szybko, ale i tak było mi miło :)
    Jak już chwalę - czego generalnie się tu nie robi, bo wszyscy co do zasady
    narzekają i mają pretensje - to bardzo miła jest obsada w oddziale Multi na
    Teatralnej we Wrocławiu. Aż lubię tam chodzić, w przeciwieństwie do tej na
    Mikołaja. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-05-28 08:21:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to bardzo miła jest obsada w oddziale Multi na
    > Teatralnej we Wrocławiu. Aż lubię tam chodzić, w przeciwieństwie do tej na
    > Mikołaja. :)

    Potwierdzam :-))))) Teatralna jest ok. Na Mikołaja klient czuje się jak
    intruz.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,