  • 1. Data: 2004-05-27 18:35:25
    Temat: Podwyższenie limitu na KK mBanku
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Udało się komuś w ostatnim tygodniu podwyższyć limit na KK mBanku???
    Codziennie słyszę, że system nie działa albo trwa uaktualnianie bazy.
    Mam wrażenie, że po prostu zrzucają mnie na drzewo.
    Powoli mam tego dosyć.
    Ciekawe jak mam się "skoncentrować na marzeniach" jeżeli mam za mały limit na
    karcie, a jak tak dalej pójdzie, to przed urlopem nie zdążę go zwiększyć :(
    Nie chciałbym brać kolejnej karty...

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-05-27 19:18:24
    Temat: Re: Podwyższenie limitu na KK mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Udało się komuś w ostatnim tygodniu podwyższyć limit na KK mBanku???

    W ostatni tygodniu nie. Ale w ogóle to tak ;-) I to całkiem szybko. Inną
    sprawą jest, że procedura podwyższania limitu pojawiła się delikatnie mówiąc
    później niż było to obiecywane.

    > Mam wrażenie, że po prostu zrzucają mnie na drzewo.

    Pewnie tak ;-)

    > Powoli mam tego dosyć.

    Jak masz całkiem dosyć, to zmień bank ;-) . A jak masz tylko trochę dosyć,
    to zadzwoń i postrasz, że zmienisz bank ;-))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-27 19:47:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 21:18:24 +0200, w <c95est$lmq$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Jak masz całkiem dosyć, to zmień bank ;-) . A jak masz tylko trochę dosyć,
    > to zadzwoń i postrasz, że zmienisz bank ;-))

    Widać w mBanku już trzeba tupać i straszyć, by cokolwiek zostało załatwione.

    Widać ci praktykanci na kilkumiesięcznych bezpłatnych praktykach nie spisują
    się jak nalezy. Po pensji im, po pensji! ;>

  • 4. Data: 2004-05-28 06:03:05
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Jak masz całkiem dosyć, to zmień bank ;-) . A jak masz tylko trochę dosyć,
    > to zadzwoń i postrasz, że zmienisz bank ;-))

    Już ich postraszyłem - brak właściwej reakcji
    Dziś znowu - "niestety nie można przyjąć wniosku. Proszę zadzwonić w przyszłym
    tygodniu."
    Ostatnia próba będzie w poniedziałek

    Miłego dnia
    Wojtek

  • 5. Data: 2004-05-28 07:57:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Już ich postraszyłem - brak właściwej reakcji

    W takim razie zmień bank.

  • 6. Data: 2004-05-28 11:02:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 May 2004 08:03:05 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "Wojtek" <w...@o...pl> napisał(-a):

    > Już ich postraszyłem - brak właściwej reakcji
    > Dziś znowu - "niestety nie można przyjąć wniosku. Proszę zadzwonić w przyszłym
    > tygodniu."
    > Ostatnia próba będzie w poniedziałek

    Nie znasz się. To na pewno twoja wina. Musi być, innego wyjścia nie ma.

  • 7. Data: 2004-05-28 14:02:23
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Już ich postraszyłem - brak właściwej reakcji
    > Dziś znowu - "niestety nie można przyjąć wniosku. Proszę zadzwonić w
> [...]

    A nawet jak Ci sie uda zlozyc wniosek to na zbyt wiele nie licz. Limity na
    KK w mBanku do przesadnie wysokich nie naleza.... Konkurencja potrafi dac
    2.5x czy nawet 3x wiecej...

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2004-05-28 14:58:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 May 2004 16:02:23 +0200, w <c97gk8$sn6$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > KK w mBanku do przesadnie wysokich nie naleza.... Konkurencja potrafi dac

    Poprzelewaj parę razy między kontami w ciągu paru dni, może dostaniesz
    kosmiczny limit :)

  • 9. Data: 2004-05-28 18:46:21
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    >Poprzelewaj parę razy między kontami w ciągu paru dni, może dostaniesz
    >kosmiczny limit :)

    Niechce mi sie.... :)

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2004-05-28 20:41:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A nawet jak Ci sie uda zlozyc wniosek to na zbyt wiele nie licz. Limity na
    > KK w mBanku do przesadnie wysokich nie naleza....

    Nie jest prawdą jakoby ;-)))) Wiem - mam tam KK.