  • Data: 2004-02-07 02:12:39
    Temat: Jak SKUTECZNIE zamknąć Eurokonto www?
    Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy ktoś może opowiedzieć mi (pokrótce:-) o swoich doświadczeniach ze zamykaniem
    Eurokonta www w Pekao?
    Tzn. chodzi mi głównie o porady praktyczne: Czy zamykamy w oddziale czy można to
    zgłosić przez internet (pocztą wewnętrzną)? Ile się czeka na zamkniecie rachunku (30
    dni? liczone od...?), czy przy wizycie w oddziale w celu zamkniecia konta od razu
    oddajemy token, kartę maestro, ikm (?) oraz co wazne: Czy bezpośrednio w momencie
    wydania dyspozycji zamkniecia konta wyliczają odsetki za trzymane środki i wypłacają
    je (aby konto było na zero w momencie zamkniecia) i ile czasu (od podpisania tej
    dyspozycji) obowiazuje jeszcze ew. placenie prowizji za "prowadzenie" konta?
    Za wszelkie dodatkowe porady praktyczne będę wdzięczna (niektórzy wspominali o
    problemach po złożeniu takiej dyspozycji np. konto wciąż aktywne pomimo zamkniecia,
    niekończące sie przesyłanie ulotek itd.:-))
    Pozdrawiam,
    M.