  • 1. Data: 2004-02-07 02:12:39
    Temat: Jak SKUTECZNIE zamknąć Eurokonto www?
    Od: v...@o...pl

    Witam,
    Czy ktoś może opowiedzieć mi (pokrótce:-) o swoich doświadczeniach ze zamykaniem
    Eurokonta www w Pekao?
    Tzn. chodzi mi głównie o porady praktyczne: Czy zamykamy w oddziale czy można to
    zgłosić przez internet (pocztą wewnętrzną)? Ile się czeka na zamkniecie rachunku (30
    dni? liczone od...?), czy przy wizycie w oddziale w celu zamkniecia konta od razu
    oddajemy token, kartę maestro, ikm (?) oraz co wazne: Czy bezpośrednio w momencie
    wydania dyspozycji zamkniecia konta wyliczają odsetki za trzymane środki i wypłacają
    je (aby konto było na zero w momencie zamkniecia) i ile czasu (od podpisania tej
    dyspozycji) obowiazuje jeszcze ew. placenie prowizji za "prowadzenie" konta?
    Za wszelkie dodatkowe porady praktyczne będę wdzięczna (niektórzy wspominali o
    problemach po złożeniu takiej dyspozycji np. konto wciąż aktywne pomimo zamkniecia,
    niekończące sie przesyłanie ulotek itd.:-))
    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2004-02-09 07:05:20
    Temat: Re: Jak SKUTECZNIE zamknąć Eurokonto www?
    Od: Dorota Kulas <d...@p...com>

    v...@o...pl wrote:
> [...]
    > Tzn. chodzi mi głównie o porady praktyczne: Czy zamykamy w oddziale czy
    > można to zgłosić przez internet (pocztą wewnętrzną)? Ile się czeka na

    Oczywiście można zgłosić zlecenie zamknięcia konta przez internet
    (nawet mają specjalny formularz).

    > zamkniecie rachunku (30 dni? liczone od...?), czy przy wizycie w oddziale

    Cała procedura trwała ok. 2 m-ce.

    > w celu zamkniecia konta od razu oddajemy token, kartę maestro, ikm (?) oraz

    We wniosku wybierasz oddział, w którym zwrócisz token oraz wszystkie
    karty.

> [...]
    > w momencie zamkniecia) i ile czasu (od podpisania tej dyspozycji)
    > obowiazuje jeszcze ew. placenie prowizji za "prowadzenie" konta?

    Nie jestem pewna, czy naliczają odsetki; raczej nie. Natomiast nie
    pobierają żadnej opłaty za zamknięcia konta, ani też za prowadzenie
    konta od momentu złożenia dyspozycji zamknięcia.

    > Za wszelkie dodatkowe porady praktyczne będę wdzięczna (niektórzy wspominali
    > o problemach po złożeniu takiej dyspozycji np. konto wciąż aktywne pomimo
    > zamkniecia, niekończące sie przesyłanie ulotek itd.:-))

    Nie dostałam ani jednej ulotki i zamknięcie przebiegło bez najmniejszych
    problemów. Jedyne, na co można narzekać, to długi czas procedury
    zamykania rachunku, w którą jednakże nie byłam zbytnio zaangażowana.

    --
    Dorota Kulas
    d...@p...com