    From: Dorota Kulas <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak SKUTECZNIE zamknąć Eurokonto www?
    Date: Mon, 9 Feb 2004 07:05:20 +0000 (UTC)

    v...@o...pl wrote:
    > Witam,
    > Czy ktoś może opowiedzieć mi (pokrótce:-) o swoich doświadczeniach ze
    > zamykaniem Eurokonta www w Pekao?
    > Tzn. chodzi mi głównie o porady praktyczne: Czy zamykamy w oddziale czy
    > można to zgłosić przez internet (pocztą wewnętrzną)? Ile się czeka na

    Oczywiście można zgłosić zlecenie zamknięcia konta przez internet
    (nawet mają specjalny formularz).

    > zamkniecie rachunku (30 dni? liczone od...?), czy przy wizycie w oddziale

    Cała procedura trwała ok. 2 m-ce.

    > w celu zamkniecia konta od razu oddajemy token, kartę maestro, ikm (?) oraz

    We wniosku wybierasz oddział, w którym zwrócisz token oraz wszystkie
    karty.

    > co wazne: Czy bezpośrednio w momencie wydania dyspozycji zamkniecia konta
    > wyliczają odsetki za trzymane środki i wypłacają je (aby konto było na zero
    > w momencie zamkniecia) i ile czasu (od podpisania tej dyspozycji)
    > obowiazuje jeszcze ew. placenie prowizji za "prowadzenie" konta?

    Nie jestem pewna, czy naliczają odsetki; raczej nie. Natomiast nie
    pobierają żadnej opłaty za zamknięcia konta, ani też za prowadzenie
    konta od momentu złożenia dyspozycji zamknięcia.

    > Za wszelkie dodatkowe porady praktyczne będę wdzięczna (niektórzy wspominali
    > o problemach po złożeniu takiej dyspozycji np. konto wciąż aktywne pomimo
    > zamkniecia, niekończące sie przesyłanie ulotek itd.:-))

    Nie dostałam ani jednej ulotki i zamknięcie przebiegło bez najmniejszych
    problemów. Jedyne, na co można narzekać, to długi czas procedury
    zamykania rachunku, w którą jednakże nie byłam zbytnio zaangażowana.

    --
    Dorota Kulas
    d...@p...com