-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.task.
gda.pl!not-for-mail
From: Dorota Kulas <d...@p...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Jak SKUTECZNIE zamknąć Eurokonto www?
Date: Mon, 9 Feb 2004 07:05:20 +0000 (UTC)
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
Lines: 39
Message-ID: <c07bfg$i0l$1@korweta.task.gda.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: piorun.ds.pg.gda.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: korweta.task.gda.pl 1076310320 18453 153.19.208.8 (9 Feb 2004 07:05:20 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2004 07:05:20 +0000 (UTC)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:284203
[ ukryj nagłówki ]v...@o...pl wrote:
> Witam,
> Czy ktoś może opowiedzieć mi (pokrótce:-) o swoich doświadczeniach ze
> zamykaniem Eurokonta www w Pekao?
> Tzn. chodzi mi głównie o porady praktyczne: Czy zamykamy w oddziale czy
> można to zgłosić przez internet (pocztą wewnętrzną)? Ile się czeka na
Oczywiście można zgłosić zlecenie zamknięcia konta przez internet
(nawet mają specjalny formularz).
> zamkniecie rachunku (30 dni? liczone od...?), czy przy wizycie w oddziale
Cała procedura trwała ok. 2 m-ce.
> w celu zamkniecia konta od razu oddajemy token, kartę maestro, ikm (?) oraz
We wniosku wybierasz oddział, w którym zwrócisz token oraz wszystkie
karty.
> co wazne: Czy bezpośrednio w momencie wydania dyspozycji zamkniecia konta
> wyliczają odsetki za trzymane środki i wypłacają je (aby konto było na zero
> w momencie zamkniecia) i ile czasu (od podpisania tej dyspozycji)
> obowiazuje jeszcze ew. placenie prowizji za "prowadzenie" konta?
Nie jestem pewna, czy naliczają odsetki; raczej nie. Natomiast nie
pobierają żadnej opłaty za zamknięcia konta, ani też za prowadzenie
konta od momentu złożenia dyspozycji zamknięcia.
> Za wszelkie dodatkowe porady praktyczne będę wdzięczna (niektórzy wspominali
> o problemach po złożeniu takiej dyspozycji np. konto wciąż aktywne pomimo
> zamkniecia, niekończące sie przesyłanie ulotek itd.:-))
Nie dostałam ani jednej ulotki i zamknięcie przebiegło bez najmniejszych
problemów. Jedyne, na co można narzekać, to długi czas procedury
zamykania rachunku, w którą jednakże nie byłam zbytnio zaangażowana.
--
Dorota Kulas
d...@p...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?