  • 11. Data: 2011-02-15 18:41:39
    Temat: Re: Jak bronić się przed belką?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 15.02.2011 00:22, Liwiusz wrote:

    > Paranoja - PO obiecywało zniesienie Belki, teraz ten podatek podnosi, i
    > w związku z tym mam szukać nowej partii, która znów mi obieca gruszki na
    > wierzbie? Czy nie widzisz, że tu trzeba rewolucji jak u Arabów, a nie
    > zgniłej demokracji?

    Myslisz ze iles wystrzelonych salw z czolgow i karabinow, spladrowanych
    centrow miast, brakow w zaopatrzeniu i zwiazanych z tym wysokich cen, sa
    lepszym sposobem zmiany wladzy niz glosowanie?

    W obu przypadkach nie ma gwarancji lepszego jutra! :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2011-02-15 19:59:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > lepszym sposobem zmiany wladzy niz glosowanie?
    >
    > W obu przypadkach nie ma gwarancji lepszego jutra! :)

    Tylko lewackie cioty wierzą w takie mrzonki jak "gwarancja lepszego jutra".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2011-02-15 20:01:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > Jak znajdziesz coś, znaczy odpowiednią partię, to daj znać.

    Odpowiednie partie są, ale czy się nie sprostytuują po dojściu do władzy, to
    wątpię...

  • 14. Data: 2011-02-15 22:59:20
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Odpowiednie partie są, ale czy się nie sprostytuują po dojściu do
    > władzy, to wątpię...

    Fakt. Władza psuje. Kwestia - jak szybko!

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2011-02-15 23:05:24
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    ?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 16. Data: 2011-02-17 10:55:46
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    On 2011-02-16 00:05, Tomasz Chmielewski wrote:

    > ?

    To taki grupowy troll, nie zwracać uwagi.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 17. Data: 2011-02-17 11:08:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    schliesky wrote:

    > To taki grupowy troll, nie zwracać uwagi.

    Zresztą nie tylko tej grupy. O ile pamietam, nawet na technicznych
    grupach z trudem go tolerują...

    witrak()

  • 18. Data: 2011-02-17 23:00:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 12:08:57 +0100, witrak() napisał(a):

    > Zresztą nie tylko tej grupy. O ile pamietam, nawet na technicznych
    > grupach z trudem go tolerują...

    Nie chcę robić za jego adwokata, ale z reguły pisze z sensem. Choć jak dla
    mnie jest zbyt radykalny. Ale z Adamem P. by się dogadali ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2011-02-18 08:28:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Nie chcę robić za jego adwokata, ale z reguły pisze z sensem. Choć jak dla

    Powiedzmy: często.

    > mnie jest zbyt radykalny. Ale z Adamem P. by się dogadali ;)

    ;-)

    Ale jest nieprzemakalny na argumenty, przez co generuje te
    tasiemcowe głupie potyczki, bo nie tylko (jak większość) nie
    potrafi skorygować swojego stanowiska, ale nawet w ogóle uznać
    czyichś racji.

    Pozdr.

    witrak()

  • 20. Data: 2011-02-18 11:56:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tasiemcowe głupie potyczki, bo nie tylko (jak większość) nie
    > potrafi skorygować swojego stanowiska, ale nawet w ogóle uznać

    Nie uznam czyjejś racji, jeżeli ten nie ma racji.