  • 31. Data: 2009-02-10 12:26:22
    Temat: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    Wiedzą Dieter popisuje się na poziomie dziecka, któremu pokazano wykresy, a
    ono stwierdziło, że górka i dołek powtarza.

    Móglbyś udowodnić, że tak nie jest? Dałbym sobie wtedy spokój z giełdą.

  • 32. Data: 2009-02-10 12:33:26
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > ono stwierdziło, że górka i dołek powtarza.
    >
    > Móglbyś udowodnić, że tak nie jest? Dałbym sobie wtedy spokój z giełdą.

    Tzn.? Teraz mnie zastrzeliłeś. Mam udowadniać, że Dieter jest bystrzejszy???
    Reszte to i dziecko widzi to ja dla ciebie mam udowadniać, że jest inaczej??
    Bystrzeki to wy jesteście nie przeciętni.

  • 33. Data: 2009-02-10 12:36:13
    Od: k...@o...pl

    > Ej, Stary, dzisiaj rano umawialismy sie, ze bedziesz mial dobry dzien, a Ty
    > co odstawiasz? Znowu marudzisz jak baba.
    >
    > D.

    Dieter, z kim się zadajsz takim się stajesz. Po co polecałeś powyższe linki, a
    i te swoje ogary powstrzymaj. Prawda Dieter, prawda cię wyzwoli.

  • 34. Data: 2009-02-10 12:36:59
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > Tzn.? Teraz mnie zastrzeliłeś. Mam udowadniać, że Dieter jest
    bystrzejszy???
    > Reszte to i dziecko widzi to ja dla ciebie mam udowadniać, że jest inaczej??
    > Bystrzeki to wy jesteście nie przeciętni.

    Może byłem nieprecyzyjny. Chodziło mi o powtarzanie.

  • 35. Data: 2009-02-10 12:44:46
    Od: k...@o...pl

    > masz ohydny nik
    E no, twój idol przecież kiedyś nazywał się Iwan Mołotov. Ja czegoś się od
    niego nauczyłem. Widać więcej się nie da.

  • 36. Data: 2009-02-10 12:56:30
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    Dieter wrote:
    > Andrew08 pisze jak jest.
    > D.

    No to oskarzenia o nieczyste intencje cofam, ale zdajesz sobie sprawe,
    ze ta forma moze byc dosc mylaca? Zreszta, to mnie ciekawi co byloby
    skuteczniejsze w tej misji :) z grubej rury kij w mrowisko i szansa na
    refleksje u np co dziesiatego(naturalna reakcja czlowieka na inny od
    wyznawanego poglad jest zaprzeczanie mu) czy spokojne tlumaczenie
    podstawowych zasad, co, byc moze, trafiloby do np polowy.
    Maciej

  • 37. Data: 2009-02-10 13:07:16
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    http://interia360.pl/artykul/dzieci-neo-i-inne-troll
    e,17343

    Bez urazy, ale nic nie wnosisz.

  • 38. Data: 2009-02-10 13:13:44
    Od: k...@o...pl

    > k...@o...pl napisał(a):
    >
    > http://interia360.pl/artykul/dzieci-neo-i-inne-troll
    e,17343

    > Bez urazy, ale nic nie wnosisz.

    A może jednak. Niech ten tekst przeczyta twój idol, zmieni postawę, a ja na
    pewno nie będę was tempił. Co niby ten cały wątek wnosi i te brednie Dietera z
    podanych linków??? Mam kilka cytatów rodem z PGR-u przedstawić???

  • 39. Data: 2009-02-10 13:21:53
    Od: k...@o...pl

    > A może jednak. Niech ten tekst przeczyta twój idol, zmieni postawę, a ja na
    > pewno nie będę was tempił. Co niby ten cały wątek wnosi i te brednie Dietera
    > podanych linków??? Mam kilka cytatów rodem z PGR-u przedstawić???

    tfu. Przepraszam PGR-y. Widać to taka narodowa kultura niesłusznie przypisywana
    li tylko PGR-om.

  • 40. Data: 2009-02-10 13:27:19
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Drogi Kolego Komunisto,

    Zauwaz, ze nigdy ale to nigdy nie napisales nic merytorycznego. Od zawsze
    tylko krytykujesz albo przepierdalasz sie do innych.

    Dla przykladu, Twoj ulubiony Dieter zalozyl kilka dni temu watek typowo
    gieldowy pt. "Ciekawostka dot. bessy" z ktorego czegos sie mozna bylo
    dowiedziec. Podaj tytul zalozonego przez Ciebie tematu. Jesli Twoje
    udzielanie na grupie ma jedynie polegac na gadaniu o niczym i krytykowaniu
    innych, to przejdz na socpolityka.pl albo maruderzy.pl, tam zrobisz kariere.

    Malkontent z Ciebie jakich malo.

    D.