  • 61. Data: 2009-02-11 00:00:10
    Temat: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    koklusz pisze:
    > Wasze kamienice, nasze ulice?

    ok, czyli zapakowali ludzi w kredyty CHF i nadeszła pora na świniobicie.
    ale skąd tu cykle, skąd te poziomy?

    g.

  • 62. Data: 2009-02-11 06:05:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    andrew08 pisze:

    > Widzisz bo Dieter to taki koles co lubi prowokowac do myslenia , a ze
    > sposob ma dziwny to malo to kto kuma . Odzywa sie w nim taki zew
    > altruistycznej postawy , z ktorym wygrac nie moze .I dlatego robi to
    > co robi . A ze ma warunki i psyche wiec walczy ,, walczy by zmusic
    > innych do myslenia .

    Dieter to taki koles ktory robi sie na guru a niektorzy gfrajerzy mu
    wierza. Oczywiscie do czasu jak kazdy guru. Potem zmieni nicka.

    Coz najbadziesz szkoda mi baranow idacych za nim w przepasc

  • 63. Data: 2009-02-11 06:06:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mam ten sam Nick od wieeeelu lat.

    D.

  • 64. Data: 2009-02-11 06:06:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Hubert pisze:

    > Na moje oko to wkurwiają się tylko impregnowani na merytoryczne
    > argumenty i fakty.

    Coz czas oddac poklon swojemu "guru"
    Ech.... za kazda hossa i bessa takich Dieterow jak psow.

    A ja gratuluje wyznawcom moze by tak styeneli obok i popatrzyli jak sa
    prowadzeni na rzez

  • 65. Data: 2009-02-11 06:08:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Tez jestem na maxa zalamany, serio. Jesli mlodzi, wyksztalceni ludzie maja
    > tak zjebane mozgi, to czego oczekiwac po pozostalych.

    Dieter twoje wyniki to jawne oszustwo. I dobrze o tym wiesz. Maly
    manipulancie. A ja ci powiem dlaczego sie wkurzaja.
    Bo to sa durnie i nie wiedza gdzie oszukujesz. To takie same wkurzenie
    jak ktos cie robi w konia w pokera a ty nie wiesz JAK.

  • 66. Data: 2009-02-11 06:10:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    x pisze:

    > Moj kolega ma syna , ktory ostro wystartowal na poczatku studiow jako
    > doradca finansowy w jakiejs piramidalnej firmie. Jego trzeba bylo
    > posluchac!!! Po kilku szkoleniach caly swiat mial u stop. Poki co
    > skonczylo sie , ze umoczyl ojcowskie pieniadze (naprawde sporo)na okolo
    > 30%.

    No i ? Zaprawde powiadam cie nic tak nie uczy pokry jak porazka.
    A Dieter myslisz ze wygrywa ? Oczywiscie ze dostaje w dupe inaczej
    by tu nie siedzial. A wy jak dzieci dajecie sie robic

    > Teraz najciekawsze...obaj sie ciesza bo zarzadzajacy tymi pieniedzmi
    > obiecuja im mega zyski za kilkanascie lat kiedy ojciec przejdzie na
    > emeryture

    Przeciez to gra o sumie dodatniej wiec spokojnie, porazka na poczatku
    jest lepsza niz na koncu

  • 67. Data: 2009-02-11 06:12:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    grzessiek pisze:

    > Dieter,
    >
    > przenoszę dyskusję z GL na grupę. proszę Cię o odpowiedź skąd ten kurs?

    Naprawde tak napisal ? buhahahah

  • 68. Data: 2009-02-11 07:10:08
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Widze, ze masz niezla obsesje na moim punkcie. Zaczynam sie martwic o Ciebie.

    D.

  • 69. Data: 2009-02-11 07:12:18
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 21:34:53 +0100, grzessiek napisał(a):

    > Dieter,
    >
    > przenoszę dyskusję z GL na grupę. proszę Cię o odpowiedź skąd ten kurs?
    >
    > jeżeli to by się sprawdziło to dla mnie byłoby to sztuczne uwalanie PLN
    > z zamiarem przejęcia nieruchomości w Polsce.
    >
    > jeżeli to coś więcej to na czym to polega - szukasz punktów zwrotnych i
    > zakładasz że rozpoczęte w nich ruchy będą trwały do kolejnego? tzn. że
    > określasz czas zwrotu rynku bez możliwości przewidzenia jego kierunku?

    Gdyby to miało się sprawdzić to będziemy mieli masarkę wsród ludzi
    zapakowanych w kredyty CHF oraz ich rodziny (przecież banki dawały kredyty
    także "razem z rodzicami"). Nie twierdzę że ten kurs nie jest możliwy ale
    to co przetoczyło by się teraz przez Polskę po tej bańce na
    nieruchomościach, przy tym kursie, zapisałoby się ostro w historii.

    Dieter - czy nie uważasz że nawet jeżeli będzie taki kurs (nie mówię że
    nie), to w drugim półroczu tego roku, powinna być jakaś mocniejsza korekta
    po obecnych wzrostach?

    Póki co cieszę się że nie mam żadnego kredytu :-D ale za kilka lat trzeba
    będzie się posiłkować aby zmienić obecnie posiadane M na większe_M :)
    Ciekaw jestem jakie mnie cykle wtedy "załapią"....

  • 70. Data: 2009-02-11 07:57:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Coz czas oddac poklon swojemu "guru"
    > Ech.... za kazda hossa i bessa takich Dieterow jak psow.
    >
    > A ja gratuluje wyznawcom moze by tak styeneli obok i popatrzyli jak sa
    > prowadzeni na rzez

    Bardzo dziękuje. Bardzo miło się idzie i do tego w świetnym towarzystwie.
    Lepiej z Dieterem zgubić niż z Tobą znaleźć.