  • Data: 2012-09-25 20:42:54
    Temat: Jak liczyć osobiste finanse?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak mnie naszło, żeby sprawdzić ile wydaję i na co.
    No i d. zbita, zimna i blada, bo się nie da.
    Kiedyś, to było łatwo. 1-go była wypłata, kładło się do szuflady i
    każdego dnia było widać ile zostało. Można było sobie ew. na karteczce
    zapisywać wydatki.

    Tymczasem teraz... Przesrane!
    Płacimy coś debetówką, płacimy kredytówką, spłacamy ją za miesiąc,
    bierzemy coś z bankomatu, mamy paragony albo-i-nie, pamiętamy
    albo-i-nie. Jest jakiś "wpływ zasadniczy" (powiedzmy pensja), są
    zapadnięcia lokat, odsetki z lokat, nie wspominając o innych operacjach,
    nie-daj-Boże gra na giełdzie, albo-co...
    Jedyne uchwytne punkty, to jeśli siądę powiedzmy raz na miesiąc na
    godzinę i starannie podliczę "wszystko". Też złudne, bo wystarczy się
    minąć o dzień z płatnością za mieszkanie np i wszystko ch. strzela. No i
    i tak mam tylko saldo. A jak się połapać ile pozyskałem i na co wydałem?

    Jak sobie z tym radzicie?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.