  • Data: 2012-09-25 23:56:35
    Temat: Re: Jak liczyć osobiste finanse?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mx wrote:
    > Czyli jeden ch......, czy wiesz na co wydałeś czy nie i tak kasy brakuje

    mniejsza z tym na co wydalem, ale za to z dokladnoscia do grosza wiem
    ile wydam w biezacym i nastepnym miesiacu i ktore rachunki trzeba poplacic.
    Przydatne szczegolnie jak sie ma rachunki płatne inaczej niz co miesiac.
    Co niektore place raz do roku, co niektore raz na pol, czy co drugi miesiac.
    Wowczas ladnie do przodu widac co sie z czym sklada i ciezko o jakims
    zapomniec.

    Generalnie wszystkie rachunki mam placone automatycznie, ale pod koniec
    miesiaca zawsze sprawdzam, czy rzeczywiscie zeszly.