  • 61. Data: 2012-09-29 18:33:35
    Temat: Re: Jak liczyć osobiste finanse? - gdzie tkwi problem...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TrzyLinie wrote:

    > Na tak - powstaje miejsce, gdzie jest wszystko i miejsce to nie jest
    > zależne od
    > banków, ich zasad, terminów przechowywania informacji, formatów,
    > widzimisiów itd.

    > Też nie widziałem, dopóki nie chciałem powrócić do historycznych operacji.

    Ale całość historycznych operacji mam na wyciągach. tak papierowych jak
    i pdfach ściąganych na bieżąco.

    Absolutnie nie widzę korzyści ze spedzania xxx czasu w miesiacu na
    przepisywaniu jeszcze raz tego samego gdzie indziej. Do prowadzenia
    biezacych wydatkow wystarcza mi suma potrzebna do spłaty danej karty.

    To jest marnowanie własnego czasu.

  • 62. Data: 2012-09-29 18:56:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TrzyLinie wrote:

    > A się zbierają: tu premijka, tam lokatka, tu za paliwko, tu za spożywcze,
    > tu rachuneczek oszczędnościowy, tu KK itd.

    jedni zbieraja znaczki inni klej do znaczkow.
    tez mozna.