    From: "kgrzybka" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak mBank ekspresowo wydaje karty kredytowe
    Date: Tue, 17 Apr 2007 23:41:56 +0200

    Witam forumowiczow,

    Z pewnoscia ten watek nie raz przewijal sie na forum, ale nie odmowie sobie
    przyjemnosci opisania moich przygod. Przez "przygody" rozumiem glownie
    oczekiwanie, dluuuugie oczekiwanie okraszone kilkoma mailami i jedna rozmowa
    telefoniczna.

    12 stycznia zlozylam wniosek o wydanie KK Radosc Zycia. Juz nastepnego dnia
    rano otrzymalam maila informujacego, ze moj wniosek zostal rozpatrzony oraz
    ze skontaktuja sie ze mna w ciagu 7 dni roboczych. I tutaj jeszcze
    dotrzymali slowa, ale w mailu ktory otrzymalam rowno po 10 dniach
    poinformowano mnie, ze musza zweryfikowac moje oswiadczenie o dochodach.
    Tego samego dnia ktos do mnie zadzwonil w sprawie namiarow na dzial kadr.
    Od tego momentu nastapily CALE DWA MIESIACE CISZY...

    Raptem juz 21 marca ponownie otrzymalam maila z informacja o koniecznosci
    weryfikacji mojego oswiadczenia o dochodach - tym razem bez towarzyszacego
    telefonu z mLinii. Wiem skadinad, ze wykonano telefon do dzialu kadr i juz
    11 kwietnia otrzymalam kolejnego maila z informacja, ze przyznano mi karte
    kredytowa!!! Dostalam nawet link z numerem listu przewozowego.
    I coz z tego, kiedy do dzis nikt, ale to nikt sie do mnie nie zglosil.

    Dodac musze, ze konto w mBanku mam od 2003 roku, przelewana mam cala pensje
    (mysle, ze budzaca zaufanie). Bank ma cala historie konta, gdzie widac iz
    nie stronie od oszczedzania. Slowem cala weryfikacja jest cokolwiek zbedna.
    A na dokladke bank obcial deklarowany przeze mnie limit kredytowy co dodaje
    calej historii dodatkowego smaczku absurdu.

    Pozdrawiam serdecznie liczna rodzine zadowolonych klientow mBanku!!