  • 11. Data: 2005-10-19 20:48:08
    Temat: Re: Jak najkorzystniej uzyskać GBP?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Lisowski <l...@n...pl> napisał(a):

    > Kartą mBanku (debetową!) będzie 10 zł + 2% za przewalutowanie. Kartą
    > kredytową będzie (prawie :-) na pewno drożej, niezależnie od wyższego
    > kursu wymiany. mBank miał kurs sprzedaży GBP (zeszły wtorek) 5,7027

    To czy debetowa czy kredytowa nie ma znaczenia. Ja oczywiście nie wybierałem
    za pomocą KK kasy z bankomatu, tylko płaciłem, więc dychę miałem w kieszeni.
    Kurs sprzedaży GBP w BZWBK w tym dniu był o 7 groszy wyższy i za
    przewalutowanie na mojej karcie bank bierze 3%. Ale wcześniej w ramach testów
    płaciłem też innymi kartami - VE Inteligo i VE mBanku i zawsze kantor był
    bezkonkurencyjny. Inna sprawa, że kantor w Intraco ma na prawdę niską marżę,
    więc gdybym kupił walutę np. na lotnisku, pewnie mogło by być różnie.

    Tomek