    From: "Jaro" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Jak najkorzystniej zainwestowac np. 80 000 PLN
    Date: Sun, 19 Jan 2003 17:38:23 +0100

    WItam,

    Mam mozliwosc zainwestowania kwoty okolo 80 000 PLN. Inwestycja ma byc
    raczej krotkotermoniwoa (max rok).

    Jaki fundusz inwestycyjny wybrac??
    Nie znam sie na GPW wiec sam nie bede inwestowac.
    Jak dobrac sklad portfela inwestycyjnego: ile % zainswestowac w fundusz
    obligacji, ile w fundusz akcji ??

    Pomozcie i prosze o jakies strony gdzie moge np. porownac wartosc jedn.
    inwestycyjnej w funduszach i wybrac ten ktory dziala "najskutecznije"
    A moze jakis konkretny fundusz polecicie w mojej sytuacji??

    Pozdrawiam
    Jaro