  • 1. Data: 2003-01-19 16:38:23
    Temat: Jak najkorzystniej zainwestowac np. 80 000 PLN
    Od: "Jaro" <j...@p...onet.pl>

    WItam,

    Mam mozliwosc zainwestowania kwoty okolo 80 000 PLN. Inwestycja ma byc
    raczej krotkotermoniwoa (max rok).

    Jaki fundusz inwestycyjny wybrac??
    Nie znam sie na GPW wiec sam nie bede inwestowac.
    Jak dobrac sklad portfela inwestycyjnego: ile % zainswestowac w fundusz
    obligacji, ile w fundusz akcji ??

    Pomozcie i prosze o jakies strony gdzie moge np. porownac wartosc jedn.
    inwestycyjnej w funduszach i wybrac ten ktory dziala "najskutecznije"
    A moze jakis konkretny fundusz polecicie w mojej sytuacji??

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 2. Data: 2003-01-19 16:54:10
    Temat: Re: Jak najkorzystniej zainwestowac np. 80 000 PLN
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b0ekeh$61$1@news.tpi.pl>, Jaro wrote:
> [...]
    > Nie znam sie na GPW wiec sam nie bede inwestowac.
    > Jak dobrac sklad portfela inwestycyjnego: ile % zainswestowac w fundusz

    Nawiazujac do pytania chiaolbym sie dowiedziec jak sie maja zyski z lokaty
    eMax mBanku do odpowiednio skonstruowanych stosunkowo bezpiecznych
    portfeli finansowych funduszy Inwestycyjnych. Gdzie oplaca sie trzymac
    pieniazki?

  • 3. Data: 2003-01-19 20:44:06
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Jaro wrote in news:b0ekeh$61$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > jedn. inwestycyjnej w funduszach i wybrac ten ktory dziala
    > "najskutecznije" A moze jakis konkretny fundusz polecicie w mojej

    Jakie pytanie, taka odpowiedź. Przejrzyj ostatni Profit.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {8F49DDC8-A0E8-40EE-BD10-0C38A8AB06C6}

  • 4. Data: 2003-01-19 22:49:32
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał w
    wiadomości news:19012003.214C295F@blurp.bzzz.pfff...

    > Jakie pytanie, taka odpowiedź. Przejrzyj ostatni Profit.

    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=12732

    --
    Wanias