  • 11. Data: 2015-02-10 20:22:24
    Temat: Re: Jak najtaniej płacić w amazon.de?
    Od: " 666" <...@...6>

    Cofnij, cofnij, zamyśliłem się i pomyślałem o eBay.de (jak wynika z treści).
    Na amazonie trzeba (stety niestety) używać karty, która nie potrzebuje kodu
    cvv do autoryzacji transakcji.
    Czyli połowa kart odpada, ale zostaje jeszcze druga połowa ;-)

    -----

  • 12. Data: 2015-02-10 20:23:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-02-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A czy ja wiem. Ostatnio zamawiałem w brytyjskim amazonie, przeszło
    >przez
    >wrocławską pakownię i do mnie doszło DHLem. :)

    DHL ma na drezdenskim lotnisku wielka sortownie. Niecale 4h tirem z
    Bielan :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-02-10 21:58:31
    Od: W <w...@w...pl>

    666 wystukał, co następuje:

    > Cofnij, cofnij, zamyśliłem się i pomyślałem o eBay.de (jak wynika z
    > treści).

    ;)

    > Na amazonie trzeba (stety niestety) używać karty, która nie
    > potrzebuje kodu cvv do autoryzacji transakcji.
    > Czyli połowa kart odpada, ale zostaje jeszcze druga połowa ;-)

    Eee? Kilka razy kupowałem na .co.uk i raz (kundla) na .com i citkowa KK MC
    przechodziła bez problemu - widocznie mam farta ;)