  • 1. Data: 2009-01-21 21:50:04
    Temat: Jak nie dac dupy chinczykowi
    Od: fatso <f...@n...com>

    Skoro jestesmy przy srebrze to przypomne moja porazke z chinczykiem.
    Dalem mu brzydko dupy bo w napadzie szalu kupilem na eBayu chinska pande.
    Za jedne EUR64, wysylka darmo. No i przyszla juz chinska poczta. Wazy nie 1 Kg
    jak na obrazku ale 603 Gm. Co w srodku? jakis srebrzony ladnie kawalek
    metalu.
    Nie trzeba wcale pilowac i psuc tego poieknego ciezarka na papiery
    wartego kilka euro.
    Wystarczy wziac miarke krawiecka, wyliczyc r=promien(pol srednicy) w cm
    i grubosc walca w cm.
    Dalej szukamy w wikipedii wzorku geometrycznegoi na objetosc walca, liczymy
    i nam wychodzi ze po podzieleniu wagi przez objetosc ciezar wlasciwy
    jest 6.4
    Czyli dalismy dupy bo jesli to srebro Ag .999 to powinien byc 10.39
    Teraz sie szarpiemy z f-ma Paypal, nawykla do oszustow. Tylko nie podaje
    ta firma ze sama by nas
    chetnie oszukala i co chwila namawia do zamkniecia skargi. Ale- z pomoca
    Boza- to
    amerykanskie zydy z paypala dadza mnie teraz dupy. Na razie usiluja sie
    rzekomo do mnie dozdzwonic.
    Zapytam czy potrzebuja lekcje z geometrii, fax z fotografia falszywki na
    wadze i wynikiem wazenia, juz im
    poslalem. emaili jakos te gnoje nie przyjmuja.

    fatso

  • 2. Data: 2009-01-21 22:51:21
    Temat: Re: Jak nie dac dupy chinczykowi
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    a to fakt, procedura odszkodowawcza w paypalu jest tak skonstruowana, zeby
    bron Boze nikomu nie wyplacic odszkodowania

    ja niestety poleglem i odpuscilem w koncu sprawe, oszukal mnie chinczyk - z
    hong kongu na odtwarzaczach mp4
    - tyle ze mu szybko konto zawiesili, ale kase z paypal wyciagnac to rzecz
    niezmiernie trudna

  • 3. Data: 2009-01-22 01:33:30
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Wed, 21 Jan 2009 23:51:21 +0100, Pafcik wrote:

    > a to fakt, procedura odszkodowawcza w paypalu jest tak skonstruowana,
    > zeby bron Boze nikomu nie wyplacic odszkodowania

    krzywym ryjom z Londynu byc moze

    > ja niestety poleglem i odpuscilem w koncu sprawe, oszukal mnie chinczyk
    > - z hong kongu na odtwarzaczach mp4
    > - tyle ze mu szybko konto zawiesili, ale kase z paypal wyciagnac to
    > rzecz niezmiernie trudna

    przestrzegaj terminow, pierwszy 4 tyg., alarmuj i w koncu zwroca
    jeszcze mnie sie nie zdarzylo. I ubezpieczaja teraz platnosc chyba
    do 10k, sprawdzaja sprzedawcow. Jak sprzedawca nalezy do squaretrade to
    tam alarmuj.

  • 4. Data: 2009-01-22 18:25:43
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z hong kongu na odtwarzaczach mp4
    > - tyle ze mu szybko konto zawiesili, ale kase z paypal wyciagnac to rzecz

    i dobrze wam, chinczyk tez czlowiek, i ten sam zoladek ma.
    I wcale w ciemię nie jest bity. Odrazu przypominaja mi sie fakty z
    prehistori czyli za komuny jak goscie z USA z krawatami w kratke szpeniowali
    ze maja dolce.