  • 1. Data: 2009-01-21 23:52:40
    Temat: Kup waze do kartoflanki od kanadyjskiego milionera
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWAX:IT&item=220338187887

    Rodacy, wspomozcie upadajacego milionera z Kanady jw.
    Jest to zapewne Mr Conrad Black, maz pieknej ale juz przechodzonej
    zydowskiej ksiezniczki, z zawodu dziennikarki w ang.Times.
    Facet wlasnie wybiera sie na dluzsza odsiadke, dostanie tam
    kartoflanke w darmowej misce, aluminiowej. Srebrna mu juz niepotrzebna.

    Prosze zauwazyc, ze jak wyliczylem, cwaniak chce $USA 207 za uncje
    trojanska(nie zwykla tzw averdupuis).

    Ja bylem cwanszy: pol roku temu kupilem od Luisa, mego portugalskiego
    dostawcy, moja wlasna miche
    do kartoflanki, placac po $27 za uncje troy. Prawie 10x taniej i ja w
    pelni oczekuje, ze juz niedlugo ta micha
    bedzie po cenie zlomu. ok $4K dobrze zainwestowane bo i funt sterling
    stal wtedy wyzej w stos do zielonego
    o jakies 25%.
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=tureen1.jpg

    gdy juz sie przeniose pod ten most w-ski to bede tam wydawal party
    kartoflankowe dla calej gromady zebrakow
    i bylych graczy na WGPW.

    fatso