    From: "vis" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak nie wziąłem KK - uzupełnienie
    Date: Wed, 27 Feb 2008 23:46:44 +0100

    Miałem telefon z banku dlaczego zrezygnowałem z podpisania umowy.
    W rozmowie telefonicznej uzyskałem inne informacje niz poprzednio.
    I tak:
    1) wyliczenia dla 8000 zł wynikaja z symulacji, która jest wymagana przez
    ustawe o kredycie konsumenckim. Zgodzono się ze mną, że sformułowania
    w umowie nie wskazuja na to jednoznacznie.
    2) egzekucja do kwoty 20 000 zł (zapisane słownie) jest standardem.
    Dlaczego zapisana słownie? Nie wiadomo.
    3) Zapisów umowy nie można negocjować. Jest to wzór zatwierdzony
    przez prawników.
    4) Wzorów umów nie udostępnia się wcześniej. Za często się one zmieniają.
    (sprzeczność z pkt 3)
    Szkoda, że tych informacji (szczególnie dot. kredytu 8000 zł) nie udzielono
    mi, kiedy chciałem się dowiedzieć o co chodzi. Wyjasnienia byly niepewne
    i nieprecyzyjne.

    vis