  • 11. Data: 2011-01-25 20:53:59
    Temat: Re: Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 25 Sty, 20:50, "Papkin" <s...@s...net> wrote:
    > no to malo, no tak dla nich to nie duze kwoty.
    >
    > No i tak czulem ze z kap. dzienna sie nie uda negocjowac - produkt dla mas i
    > bierzesz albo i nie.

    http://noblebank.pl/1199.htm

    Od 200 tysięcy do 1 miliona - 5,67%. Zawsze to trochę więcej,
    otwierają dowolną liczbę lokat z przedziału 500-13000 PLN.

  • 12. Data: 2011-01-25 23:56:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > http://noblebank.pl/1199.htm
    >
    > Od 200 tysięcy do 1 miliona - 5,67%. Zawsze to trochę więcej,
    > otwierają dowolną liczbę lokat z przedziału 500-13000 PLN.

    http://getinonline.pl/107 tu podobna lokata tj procent, ten sam wlasciciel ale
    jutro bede wiedzial czy przez internet da sie zalozyc wiele lokat.

    No i "klient moze skorzystac tylko raz" o co chodzi choroba... po to mam isc i
    dzwonic zeby pieniadze pracowaly tylko 1mc a pozniej papa? Bez sensu.

    dziekuje

  • 13. Data: 2011-01-26 06:43:01
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 26 Sty, 00:56, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

> [...]
    > dzwonic zeby pieniadze pracowaly tylko 1mc a pozniej papa? Bez sensu.

    Bez przesady, nie wszystkie struktury przynoszą zysk tylko
    zarządzającym, tylko większość :)
    Temat możesz zgłębić na www.structus.pl, są tam cykliczne darmowe
    raporty o rynku struktur oraz o dochodowości tych instrumentów.
    Przyzwoite kompendium wiedzy.
    Raport z za pierwszą połowę roku 2010:
    http://www.structus.pl/sites/default/files/Structus_
    pl-Rynek_produktow_strukturyzowanych_w_Polsce_I-VI_2
    010.pdf

  • 14. Data: 2011-01-26 06:59:50
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 26 Sty, 00:56, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > http://getinonline.pl/107tu podobna lokata tj procent, ten sam wlasciciel ale
    > jutro bede wiedzial czy przez internet da sie zalozyc wiele lokat.

    Tylko jedna taka lokata per klient.

  • 15. Data: 2011-01-26 09:48:24
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Tylko jedna taka lokata per klient.

    dup... :(

    To kto mnie przyjmie pod swoje skrzydla z cala mamona...

    Noble to smiech, 1mc - prestizowe bank na pokolenia hehe

  • 16. Data: 2011-01-26 10:40:30
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Uzytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisal w wiadomosci
    > To kto mnie przyjmie pod swoje skrzydla z cala mamona...

    http://www.gazetaswiecka.pl/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=451:chrzecijanin-do-muzeum&cati
    d=47:finanse&Itemid=53

  • 17. Data: 2011-01-26 15:13:17
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 26.01.2011 10:48, Papkin wrote:

    > dup... :(
    >
    > To kto mnie przyjmie pod swoje skrzydla z cala mamona...
    No ale ile tego masz -- nadal nie odpowiedziałeś.

    Zresztą w Noble trzeba mieć rachunek, a za "prestiż" trzeba płacić.

  • 18. Data: 2011-01-26 16:30:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    jak za dobre mieszkanie w bloku w nowym budownictwie w duzym miescie, duzo
    okragla suma zapisywalna prostym ulamkiem miliona.

    W dupie mam te loklaty niby na 6% ale 1x 15 000 i dalej klientowi dziekujemy.

  • 19. Data: 2011-01-26 22:40:19
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-01-25 17:55, Papkin pisze:
    > Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala
    > sume do zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

    Ja bym mógł strzelić, że obligacje BGK na fundusz drogowy gwarantowane
    przez SP, 6.25% stałe. Z bardzo bezpiecznych to chyba więcej się nie
    wyciśnie.

    --
    Raf

  • 20. Data: 2011-01-27 07:42:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message

    > Ja bym mógł strzelić, że obligacje BGK na fundusz drogowy gwarantowane
    > przez SP, 6.25% stałe. Z bardzo bezpiecznych to chyba więcej się nie
    > wyciśnie.

    po podatku to ok. 5% a jeszcze trzeba odliczyc roznego rodzaju prowizje za
    kupno/sprzedaz, itp.