  • 21. Data: 2011-01-27 20:14:48
    Temat: Re: Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 08:42:55 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > po podatku to ok. 5% a jeszcze trzeba odliczyc roznego rodzaju prowizje za
    > kupno/sprzedaz, itp.

    Ale za to może będziesz mieć autostrady ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2011-01-27 22:30:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Ale za to może będziesz mieć autostrady ;)

    Od tego jest zachodnia 'spekula', ktora przychodzi do Polski, zeby korzystac
    na wyzszych stopach % (to czy w koncu nie zostana z przyslowiowa reka w
    nocniku to ich sprawa nie moja, ale przeciez sa roznej masci CDS, itd. ; to
    inny temat). http://www.rp.pl/artykul/600856_Polska-bankrutem-.ht
    ml
    A wracajac do sedna sprawy to dla przecietnych oszczedzajacych- gwarancje
    BFG do 100tys EUR; nie ma sensu wybierac zadnych obligacji, ktore po podatku
    przynosza duzo mniejszy zysk niz lokaty bankowe.

  • 23. Data: 2011-01-28 08:39:29
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 27 Jan 2011 23:30:31 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >nocniku to ich sprawa nie moja, ale przeciez sa roznej masci CDS, itd. ; to

    Niestety, Twoja. W USA, Irlandii i Grecji nie wahali się ratować
    "instytucji finansowych" kosztem obywateli.
    Islandczycy inaczej podeszli do tego, ale nie liczyłbym na podobny
    rozsądek w PL :-(
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2011-01-29 17:27:52
    Od: "Structus.pl" <k...@g...pl>

    Tomasz [Bubon] <t...@g...com> napisał(a):
    > Bez przesady, nie wszystkie struktury przynosz=B1 zysk tylko
    > zarz=B1dzaj=B1cym, tylko wi=EAkszo=B6=E6 :)
    > Temat mo=BFesz zg=B3=EAbi=E6 na www.structus.pl, s=B1 tam cykliczne darmowe
    > raporty o rynku struktur oraz o dochodowo=B6ci tych instrument=F3w.
    > Przyzwoite kompendium wiedzy.
    > Raport z za pierwsz=B1 po=B3ow=EA roku 2010:
    > http://www.structus.pl/sites/default/files/Structus_
    pl-Rynek_produktow_stru=
    > kturyzowanych_w_Polsce_I-VI_2010.pdf

    Dziękuję za dobre słowo:) Przygotowuję teraz raport z wynikami struktur
    zakończonych w 2010 r., na stronie znajdzie się pod koniec tygodnia, zebrałem
    ponad 300 takich produktów (z wynikiem z 2010), więc będzie ciekawy materiał
    do analiz.

    Co do struktur to rzeczywiście nie wszystkie przynoszą dobry wynik (ok. połowa
    kończy się zwrotem kapitału), ale przestrzegając pewnych zdroworozsądkowych
    zasad można na nich bezpiecznie zarobić.