  • Data: 2005-11-14 12:43:56
    Temat: Jak odzyskać pieniądze przelane na błędne konto?
    Od: Damian <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, Mój kolega wysłał kase przelewem i na jego nieszczęście pomylił
    się w jednej cyferc. Wynikiem tego kaska nie doszła na moje konto.
    Proszę o radę co w takiej sytuacji powinno się uczynić. Oczywiście
    zawiadomiliśy bank po trzech dniach /bo tyle zajeło nam zorientowanie
    się, że coś z przelewem jest nie tak/ o tym fakcie. Jednak Inteligo
    umywa od tego ręce twierdząc że to nie ich problem. Powiedzieli, że
    jeśli właściciel konta na które trafiły pieniądze odda je to dobrze a
    jeśli nie to nic nie można zrobić. Poprosiłem o dane wlaściciela konta
    jendnak bank takich danych nie udziela zasłaniając się prawem. Proszę o
    radę co robić?

    z góry dziękuję
    Damian