  • Data: 2010-11-18 17:35:40
    Temat: Jak prawidłowo obsługiwać kartę kredytową?
    Od: " Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    takie pytanko mam. Rozchodzi się o kartę w mBanku :)
    Zamknięcie cyklu wypada na 26 dzień miesiąca. Kilka dni później (już w nowym
    miesiącu) robię zakupy na prawie cały limit karty. Przychodzi wyciąg, spłata do
    19 dnia jeszcze kolejnego miesiąca. Spłacam dziś (czyli przed terminem)
    wszystko przez serwis transakcyjny. Czy od razu mogę wykorzystać całą kwotę na
    zakupy czy muszę czekać do 19-tego? Rozumiem, że wtedy ta kwota pokaże się na
    wyciągu 26-tego i będzie do spłaty do kolejnego miesiąca, tylko zastanawiam
    się czy jeśli spłacam wszystko przed terminem, to mogę minutę po spłacie
    wykorzystać pieniążki ponownie?