  • 1. Data: 2005-08-04 19:03:30
    Temat: Jak się sprawdza trick z KK pod lokatę i przeniesieniem?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Banki wyjątkowo nie chcą mi dać KK (nieuregulowany stosunek do służby
    wojskowej, działalność gospodarcza, młody wiek itd itp).

    Ktoś mi podsunął pomysł, żeby zrobić gdzieś kartę pod lokatę, potrzymać
    (no właśnie, ile potrzymać trzeba by było tak typowo?) i potem przenieść
    na podstawie wyciągów do innego banku? Tylko dwie sprawy - ile by trzeba
    było trzymać tę lokatową kartę i jak wnikliwie banki się wgłębiają w
    status klienta przy przenoszeniu? Muszą się nie wgłębiać, bo sprawa
    znowu wróci do punktu wyjścia.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-08-04 19:13:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 19:03:30 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisała:
> [...]
    > było trzymać tę lokatową kartę i jak wnikliwie banki się wgłębiają w
    > status klienta przy przenoszeniu? Muszą się nie wgłębiać, bo sprawa
    Nie wgłębiają się, a przynajmniej ja nic o tym nie wiem.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 3. Data: 2005-08-04 19:17:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):

> [...]
    > było trzymać tę lokatową kartę i jak wnikliwie banki się wgłębiają w
    > status klienta przy przenoszeniu? Muszą się nie wgłębiać, bo sprawa

    Zakladasz w Multi pod lokate. Po otrzymaniu 3ciego wyciagu idziesz np do
    ING i tam dostajesz z takim samym limitem na podstawie wyciagow. Jak
    dostaniesz w ING to zamykasz w Multi i dostajesz kase z lokaty znowu do
    dyspozycji.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-08-04 20:00:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dctoq2$r5d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > było trzymać tę lokatową kartę i jak wnikliwie banki się wgłębiają w
    > status klienta przy przenoszeniu? Muszą się nie wgłębiać, bo sprawa

    Wypadalo by potrzymac ze 3-4 miesiace... Ale w Rajfim, poniewaz
    wystarcza tylko 1 wyciag, mozna to zrobic prawie od reki. :-) O
    "wglebianiu sie" raczej nie moze byc mowy.

    marekz

  • 5. Data: 2005-08-04 20:05:40
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

> [...]
    >ING i tam dostajesz z takim samym limitem na podstawie wyciagow. Jak
    >dostaniesz w ING to zamykasz w Multi i dostajesz kase z lokaty znowu do

    a nie pytaja o miejsce zatrudnienia?

  • 6. Data: 2005-08-04 20:13:52
    Temat: Re: Jak si? sprawdza trick z KK pod lokat? i przeniesieniem?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sunwick napisał(a):

    > a nie pytaja o miejsce zatrudnienia?

    W Mutli ? Nie. Po to wlasnie jest opcja z lokata. Bo Polska to jest taki
    kraj, ze ludzie zyja i maja spore wplywy na konto nie majac oficjalnego
    zatrudnienia. Zreszta czasem na umowie ludzie maja jedno, a zarabiaja
    zupelnie cos innego. A czasem wszystko opiera sie na fikcji (KK dla
    lekarzy, prawnikow, nauczycieli).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-08-04 20:22:40
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Mithos wrote:

> [...]
    > zatrudnienia. Zreszta czasem na umowie ludzie maja jedno, a zarabiaja
    > zupelnie cos innego. A czasem wszystko opiera sie na fikcji (KK dla

    Dodałbym jeszcze, że Polska to taki kraj gdzie płacisz podatki od
    dochodów, ale nie wszystkie dochody są uznawane przez banki oraz sam
    urząd skarbowy za dochody, np. kiedy przyjdzie wydać zaświadczenie o
    dochodach. No, ale wtedy bym się powtarzał :)

    Ooops, się powtórzyłem ;)

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 8. Data: 2005-08-04 20:32:54
    Od: "August" <n...@p...pl>

    A czy przeszedł by taki trick: zamówić generowanie cdodatkowych płatnych
    wyciągów do
    karty dodatkowej (jest taka pozycja w TOiP, np wbk - 2zł) przez 3 miesiące,
    i przejść się z takimi wyciągami (będą pewnie na nazwisko posiadacza karty
    dodatkowej) do innego banku prosząc już o KK na własny rachunek ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2005-08-04 22:04:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > 6-12 miesięcy chyba.

    A po co, skoro chyba wszyscy wymagają 3 wyciągów?

    > Nie wgłębiają się, a przynajmniej ja nic o tym nie wiem.

    Dokładnie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2005-08-04 22:14:22
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > (no właśnie, ile potrzymać trzeba by było tak typowo?) i potem przenieść
    > na podstawie wyciągów do innego banku? Tylko dwie sprawy - ile by trzeba

    A przy przenoszeniu poprosza o ksiazeczke wojskowa... Zaden bank nie da Ci
    karty kk po dostarczeniu samej historii...

    Pozdr.,
    Piotr