-
1. Data: 2002-11-02 08:36:31
Temat: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
telefonicznie jest dedykowana obsługa.
Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
- czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
- czy spełnia wasze oczekiwania
Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej klient-bank
- czy doskwiera wam to (zwłaszcza w obliczu problemów, reklamacji)?
-
2. Data: 2002-11-02 13:50:20
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej
klient-bank
Alez mozna sie przeciez kontaktowac (z kazdym) doradca via e-mail, jak nie
ma nic pilnego to nie trzeba dzwonic do oddzialu/komorke ;-))) Przynajmniej
jak tak robie ;-))
Witek
-
3. Data: 2002-11-02 20:14:56
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
"Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
news:aq0l7d$35l$1@news.onet.pl...
> > Z niewiadomych powodów brak w Aquariusie komunikacji e-mailowej
> klient-bank
>
> Alez mozna sie przeciez kontaktowac (z kazdym) doradca via e-mail, jak nie
> ma nic pilnego to nie trzeba dzwonic do oddzialu/komorke ;-)))
Przynajmniej
> jak tak robie ;-))
>
Mnie chodzi o formalny kanał komunikacji równoważny tradycyjnemu listowi
poleconemu (jak jest w np. w Nordei). Czy doradcy Multibanku są zobligowani
tak traktować otrzymywaną pocztę?
Nawet jeśli tak jest to pozostaje problem poufności poczty.
-
4. Data: 2002-11-02 21:43:23
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> Mnie chodzi o formalny kanał komunikacji równoważny tradycyjnemu listowi
> poleconemu (jak jest w np. w Nordei).
Jesli chcesz miec pewnosc i skutek doreczenia, to wg. polskiego prawa JEDYNA
mozliwosc wyslac listem poleconym.
> Czy doradcy Multibanku są zobligowani
> tak traktować otrzymywaną pocztę ?
Nie wiem o co Ci chodzi ???
> Nawet jeśli tak jest to pozostaje problem poufności poczty.
jw.
-
5. Data: 2002-11-02 22:19:25
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
> Jesli chcesz miec pewnosc i skutek doreczenia, to wg. polskiego prawa
JEDYNA
> mozliwosc wyslac listem poleconym.
To chyba nadmierne uproszczenie.
Jeśli umówisz się z kimś, jaka będzie was obowiązywać metoda korespondencji
i to takie ustalenie jest wiążące.
Patrz np:
- rozmowa telefoniczna z bankiem ma w większości przypadków moc wiążącą
strony,
- transakcje w bankowych serwisach internetowych są wiążące pomimo, iż nie
działają w oparciu o ustawę o podpisie elektronicznym).
Mam nadzieję, że teraz jest już jasne dla Ciebie, w jakim kontekście pytam o
e-mailową komunikację z Multibankiem (czy to takie sobie pitu-pitu, które
tak naprawdę nie obliguje konsultantów do niczego czy oficjalna
komunikacja).
-
6. Data: 2002-11-02 23:06:11
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> To chyba nadmierne uproszczenie.
Nie, np. reklamacja karciana, niezaleznie od formy zgloszenia, finalnie i
tak MUSI byc na papierze z podpisem posiadacza karty.
> Jeśli umówisz się z kimś, jaka będzie was obowiązywać metoda
korespondencji
> i to takie ustalenie jest wiążące.
Umowa nie ma nic do tego, tutaj ma zastosowanie art. 7 pb.
> Patrz np:
> - rozmowa telefoniczna z bankiem ma w większości przypadków moc wiążącą
> strony,
Jesli jest nagrywana, to tak + jw.
> - transakcje w bankowych serwisach internetowych są wiążące pomimo, iż nie
> działają w oparciu o ustawę o podpisie elektronicznym).
Jw.
> Mam nadzieję, że teraz jest już jasne dla Ciebie, w jakim kontekście pytam
o
> e-mailową komunikację z Multibankiem
W multi i mB nie ma wewnetrznej poczty e-mail poprzez strone www -
transakcyjna. Nie wiem w sumie dlaczego, bo w BRE (interBRESOK) jest taka
fajna poczta wewn. autoryzowana jednorazowym kodem z tokena. Lecz musze
powiedziec, ze nie przeszkadza mi to jakos...
> (czy to takie sobie pitu-pitu, które
> tak naprawdę nie obliguje konsultantów do niczego czy oficjalna
> komunikacja).
Zalezy co chcesz zalatwic via email...
IMO b.fajna i kompetentna jest obsluga na 0801... pod '5' - jest tylko dla
aqua ;-)
Masz tez doradce (w praktyce to w kazdym oddziale) w oddziale i mozesz sie
tez kontaktowac bezposrednio z nim. Obsluga moze byc w pokoiku dla vipow.
Aha wnioski kredytowe (KK tez) rozpoznawane sa szybciej (24h) masz nizszy
%%, mniejsze prowizje itd. Ja jestem b.zadowolony. Problemow brak.
Witek
-
7. Data: 2002-11-02 23:15:10
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
> Zalezy co chcesz zalatwic via email...
> IMO b.fajna i kompetentna jest obsluga na 0801... pod '5' - jest tylko dla
> aqua ;-)
> Masz tez doradce (w praktyce to w kazdym oddziale) w oddziale i mozesz sie
> tez kontaktowac bezposrednio z nim. Obsluga moze byc w pokoiku dla vipow.
> Aha wnioski kredytowe (KK tez) rozpoznawane sa szybciej (24h) masz nizszy
> %%, mniejsze prowizje itd. Ja jestem b.zadowolony. Problemow brak.
O wrażenia takie, jak Twoja powyższa wypowiedź mi chodziło.
Dziękuję
... i czekam na opinie innych użytkowników Aquariusa, w szczególności tych
którzy mieli reklamacje/problemy i starali się je załatwić nie sięgając do
słowa pisanego (pisma składanego w oddziale lub listu).
-
8. Data: 2002-11-04 13:07:13
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> ... i czekam na opinie innych użytkowników Aquariusa, w szczególności tych
> którzy mieli reklamacje/problemy i starali się je załatwić nie sięgając do
> słowa pisanego (pisma składanego w oddziale lub listu).
eee - nie za szybko wymagasz tych reklamacji??? :)
-
9. Data: 2002-11-04 19:08:11
Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
Od: s...@p...onet.pl
> Z opisu produktu wynika, że do obsługi klientów zarówno w oddziale jak i
> telefonicznie jest dedykowana obsługa.
>
> Czy moglibyście się podzielić doświadczeniami z tą obsługą:
> - czy różni się (w praktyce) od obsługi 'standardowej'
> - czy spełnia wasze oczekiwania
Z moich informacji wynika, że to w większości Ci sami ludzie, więc generalnie
niczym sie to nie różni. Wiadomo jak masz trochę gotówki to będą bardziej się
starać, może trochę wiecej elastyczności...
W oddziałach po wprowadzeniu tego konta nie zauważyłem nowych pracowników.
Dużo w tym marketingu, jak we wszystkich podobnych usługach bankowych.
Cześć
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl