  • 1. Data: 2009-08-25 21:26:09
    Temat: Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?
    Od: "Artek" <a...@o...pl>

    ... gdyby tak sie faktycznie stalo... ???
    w co zainwestowac zeby nie stracic?

    http://www.globalnaswiadomosc.com/bankructwousa.htm

  • 2. Data: 2009-08-25 21:41:37
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc? Co kupic?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Artek wrote:

    > ... gdyby tak sie faktycznie stalo... ???
    > w co zainwestowac zeby nie stracic?
    >
    > http://www.globalnaswiadomosc.com/bankructwousa.htm

    W złoto :)

  • 3. Data: 2009-08-25 22:07:27
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    smiech na sali, rownie dobrze mozesz sie przygotowywac do inwazji UFO.

  • 4. Data: 2009-08-25 22:18:21
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > smiech na sali, rownie dobrze mozesz sie przygotowywac do inwazji UFO.

    No waśnie... co wtedy?!?!?! ;)
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-08-26 07:50:15
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    >No waśnie... co wtedy?!?!?! ;)
    >Dombrek
    Kilka rzeczy musisz załatwić:

    Ja mam już wielofazowy anihilator obcych w wersji stacjonarnej jak i
    przenośnej - kupiłone na ebayu
    Zapas gorących kubków na 100 lat - tych tańszych z biedronki
    Teleporter w wersji wieloosobowej - to autorska przeróbka kabiny
    prysznicowej i telewizora Rubin

    Kilka spraw jeszcze trzeba dopiąć, ale przygotowania idą pełną parą :-)

    DJ

  • 6. Data: 2009-08-26 07:55:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mieszkania.

    D.

  • 7. Data: 2009-08-26 10:44:29
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Teleporter w wersji wieloosobowej - to autorska przeróbka kabiny
    > prysznicowej i telewizora Rubin

    Takowy teleodbiornik może jeszcze gdzieś znajdę na strychu w górach, tylko
    musisz mi pomóc go wytaszczyć, bo waży jak nic 80kg i jest chyba nieco
    większy od Smarta ForTwo, więc trudno go chwycić samodzielnie.
    Dombrek

  • 8. Data: 2009-08-26 11:11:22
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Daj namiary gps to Ci go teleportuję gdzie chcesz ;)

    DJ

  • 9. Data: 2009-08-26 12:08:38
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    najlepsza jest wazektomia

  • 10. Data: 2009-08-26 13:16:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > najlepsza jest wazektomia

    Musiałem skorzystać z wikopedii aby zrozumieć :)

    --
    marfi