    From: "Pasterz" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak szybko przelac kase z USA ?
    Date: 3 Aug 2004 07:33:29 +0200

    Problem jest taki ze facet z USA ma mi oddac pieniadze za zaginiona przesylke
    (facet oszukal mnie na kosztach wysylki i nie ubezpieczyl paczki za co
    zaplacilem, a paczka zaginela - generalnie wiem kto ja ukradł, ale o tym
    napisze Wam innym razem).
    Poniewaz do wystawiania kometarza na eBay zostalo jesze 3 dni (mija 90dni i
    potem nie bede mogl wystawic komentarza, gosc zostanie bezkarny- moze ktos wie
    jak czas wystawienia komentarza przedluzyc), musze mu podac jakis sposob, ktory
    zapewni mi potwierdzenie do max pojutrze ze on ta kase wysłał.
    Niestety BidPay odpada, bo gosc ponoc ma tylko mastercard i wlasnie mi naspisal
    ze nie przesle mi przez bidpay, bo ten serwis wlasnie sie rozstal z mastercard.

    Pomocy !!!