  • 11. Data: 2009-02-11 13:13:46
    Temat: Re: Jak to jest z Polbankiem?
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Niestety, na temat jakości obsługi klienta w oddziałach nie mogę
    > powiedzieć wiele -- dobrego. Raczej nic nie wiedzą.
    > Z infolinią ostatnio faktycznie jest coraz gorzej. Pewnie więcej
    > klientów, a ludzi przy słuchawkach nie przyrosło.

    Nie ufałabym Bankowi ani żadnej innej firmie zresztą, która ma taki bałagan w
    papierach, że przelewa kredyt do klienta który już z niego zrezygnował (mój
    przypadek). Poza tym kompetencja ludzi na infolini jak dla mnie jest
    wizytówką firmy... A jeśli chodzi o Polbank to mam zarchiwizowane kilka
    nagrań z konsultantami i na jeden temat mają bardzo inne zdania. Mi to daje
    wystarczająco do myślenia.

  • 12. Data: 2009-02-11 13:27:35
    Od: "news.task.gda.pl" <b...@w...pl>

    Boban pisze:
    > Boban <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > To co możecie mi polecić?
    > Wynotowałem sobie do sprawdzenia: polbank, eurobank. BZWBK, getin, ING.
    > Sprawdziłem na razie polbank i eurobank: eurobank poległ na opłacie za
    > wypukła kartę kredytową. Polbank wszystko spełniał...

    U mnie sprawdza sie nastepująca kombinacja:
    mBank - SFI, makler, ubezpieczenie auta, debetówka
    eurobank - lokatki, ROR, bez kart
    polbank - kredytowa, rachunek oszczednosciowy, lokatki

    place wszedzie kredytówka, jak potrzebuje gotowki robie przelew z
    eurobanku do mbanku (w mbanku i tak musialem robic przelew z emaxplusa
    na ekonto wiec roznica niewielka poza czasem operacji - dochodza sesje
    elixir)

    da sie zyc i nie jest to upierdliwe
    przeciez nikt nie mowi ze mozesz miec tylko jedno konto

  • 13. Data: 2009-02-11 13:28:43
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wizytówką firmy... A jeśli chodzi o Polbank to mam zarchiwizowane kilka
    > nagrań z konsultantami i na jeden temat mają bardzo inne zdania. Mi to
    ===============================
    Bardzo Poważnie; Przyjmę Twój Kredyt !!!

  • 14. Data: 2009-02-11 13:30:01
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    BK pisze:
    > AFIR strona bankowosci internetowej polbanku oznaczona jest rumunska
    > flaga w firefoxie [tam jest jakis plugin pokazujacy flage kraju, w
    > ktorym stoi serwer:P]
    pewny jesteś? Bo ja raczej stawiałbym na Grecję:

    inetnum: 91.200.20.0[whois][trace][reverse ip] -
    91.200.23.255[whois][trace][reverse ip]
    netname: EFG-EUROBANK2
    descr: EFG Eurobank
    country: GR
    org: ORG-EA330-RIPE
    admin-c: SS12906-RIPE
    tech-c: SS12906-RIPE
    status: ASSIGNED PI
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
    mnt-lower: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
    mnt-by: AS15439-MNT
    mnt-routes: AS15439-MNT
    mnt-domains: AS15439-MNT
    source: RIPE # Filtered

    organisation: ORG-EA330-RIPE
    org-name: EUROBANK-ORG
    org-type: OTHER
    address: Panagouli, Athens 2004 Building Z, 14234

  • 15. Data: 2009-02-11 13:30:10
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    > No to czas zacząć szukać dalej, a o Polbanku pomyśleć dopiero wówczas,
    > kiedy zechcesz skorzystać z ich karty kredytowej.
    ============================
    ...a jakiej !!

  • 16. Data: 2009-02-11 13:34:37
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Mariusz pisze:
    > A nie zalezy Ci na stabilnie pracujacym serwerze bankowym, na bezpieczenstwie
    > pracy z bankiem,
    to certyfikaty Polbanku są niebezpieczne?
    > na w miare poprawnie dzialajacym dostepie do konta oraz na
    > jakimkolwiek dostepie do infolinii?
    może to przypadek, ale kiedyś zdarzało mi się czekać na zgłoszenie
    konsultanta prawie godzinę, a ostatnio tylko kilka minut

    Sam korzystam z Polbanku (oszczędności + wypłaty z bankomatów) + VW Bank
    direct (bieżące płatności)...

  • 17. Data: 2009-02-11 14:03:42
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Radek Wroclawski <r...@n...pl> napisał(a):

    > to certyfikaty Polbanku są niebezpieczne?
    a co sie dzieje z haslami i transakcjami jak nastepuje 50-te zerwanie
    polaczenia z serwerem w trakcie operacji na stronie www albo autoryzacji
    certyfikatu? A zrywa sie czasem caly dzien non-stop, albo pol dnia, akurat do
    sesji elixiru. Czasem chodzi poprawnie nawet tydzien - a potem kilka dni pod
    rzad walczysz co 10minut zeby sie zalogowac, potem scertyfikowac a on Ci i tak
    zerwie. Albo nie wykona przelewu bo jest "sesja przetwarzania" czy jak to oni
    tam nazywaja. Komunikat Web Application Server is down widzialem na ich
    stronie wiecej razy niz w calej swojej karierze deweloperskiej. Brak
    dodatkowej autoryzacji to jakis koszmar, szczegolnie przy tak dzialajacym
    serwerze.
    Ale to juz nie moj problem.

    > może to przypadek, ale kiedyś zdarzało mi się czekać na zgłoszenie
    > konsultanta prawie godzinę, a ostatnio tylko kilka minut
    To gratuluje - z moich doswiadczen to dodzwonilem sie do nich raz - a potem
    nigdy wiecej bo caly czas bylo oczekiwanie na zgloszenie sie konsultanta.

    > Sam korzystam z Polbanku (oszczędności + wypłaty z bankomatów) + VW Bank
    > direct (bieżące płatności)...
    Jestes twardziel i ryzykant - szacun!

  • 18. Data: 2009-02-11 14:11:15
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Boban <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Wynotowałem sobie do sprawdzenia: polbank, eurobank. BZWBK, getin, ING.
    > Sprawdziłem na razie polbank i eurobank: eurobank poległ na opłacie za
    > wypukła kartę kredytową. Polbank wszystko spełniał...

    Nie jestes pierwszym uciekinierem z mbanku/multi ;). Niestety nie bez
    przyczyny ciezko jest odchodzic z mbankow - nie ma zadnego odpowiednika, kazdy
    ma jakis minus. Eurobank jest w porzadku, ale ma oplaty za karty i za malo
    bankomatow. Alior pewnie niedlugo zacznie schodzic na nizszy poziom bankowosci
    ;). trzeba kombinowac.
    A co do karty kredytowej - to chyba w tej chwili w EB sa darmowe karty? Tzn.
    darmowe wydanie, a oplata jest anulowana przy jakiejs tam ilosci platnosci
    karta, chyba dosc latwej do wyrobienia... Wiec de facto - darmowej ;)?

  • 19. Data: 2009-02-11 16:23:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 13:03:09 +0000 (UTC), Boban napisał(a):

> [...]
    > Sprawdziłem na razie polbank i eurobank: eurobank poległ na opłacie za
    > wypukła kartę kredytową. Polbank wszystko spełniał...

    Eurobank ROR ( o ile nie potrzeba PZ i przelewów zagranicznych i ma się
    bankomat w okolicy), KK w Polbanku.

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2009-02-11 19:14:13
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Boban napisal:
> [...]
    > Sprawdziłem na razie polbank i eurobank: eurobank poległ na opłacie za
    > wypukła kartę kredytową. Polbank wszystko spełniał...

    Polbank nie jest taki zly.
    System ma faktyczznie paskudny, ale podstawowe sprawy sa za darmo (karta,
    przelewy, prowadzenie), no i KO 7%.
    Do przelewow zaloz sobie inne konto, np. Eurobank bez debetowki (jak
    pensje przekierujesz do EB, to tez bedzie darmowe) i voila!

    --
    pozdr.
    ls