  • 21. Data: 2009-02-11 21:02:46
    Temat: Re: Jak to jest z Polbankiem?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:gmug4l$n4b$1@inews.gazeta.pl...
    > Emigruję właśnie z mbanku i sprawdziłem ofertę Polbanku. Nie znalazłem
    [...]

    Poza wszystkimi innymi pytaniami, ktore juz tobie zadali: jaki jest powod
    emigracji z mbanku? Rozumiem, ze uciekasz od czegos a nie dazysz w kierunku
    czegos, a dlaczego?

  • 22. Data: 2009-02-12 07:30:39
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > emigracji z mbanku? Rozumiem, ze uciekasz od czegos a nie dazysz w kierunku

    - płatna KK
    - słabe oprocentowanie rachunku oszczędnościowego (emax plus)

  • 23. Data: 2009-02-12 08:08:56
    Od: k...@o...pl

    On 11 Lut, 14:03, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No to czas zacząć szukać dalej, a o Polbanku pomyśleć dopiero wówczas,
    > kiedy zechcesz skorzystać z ich karty kredytowej.

    Kiedyś mBank reklamował się, że ma dobrą ofertę bo nie ma oddziałów
    Teraz Polbank mógłby się reklamować, że ma dobrą ofertę bo nie wydaje
    kasy na informatyków;)

  • 24. Data: 2009-02-12 21:23:28
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Radek Wroclawski napisał:

    > pewny jesteś? Bo ja raczej stawiałbym na Grecję:
    >
    > inetnum: 91.200.20.0[whois][trace][reverse ip] -

    Zgadza się serwer Polbank24 jest w Atenach a połączenie idzie przez
    Frankfurt
    Natomiast serwer www.polbank.pl jest w .. Amsterdamie!

    --
    Boguś