  • Data: 2003-11-09 13:29:46
    Temat: Jak to jest z tymi kontami firmowymi
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się zastanawiam, czy operacje przeprowadzane na koncie firmowym
    (DG jednoosobowa) podlegają jakimś specjalnym przepisom i
    restrykcjom - np. czy 'wolno' na konto firmowe m-Banku wpłacać kasę za
    pomocą przelewu z konta osobistego (w celu zaoszczędzenia na
    prowizjach) albo na odwrót - chciałbym z Inteligo firmowoego przelewać
    na osobiste Integrum, bo mi do BGŻ nie po drodze. Czy ktoś (Urząd
    Skarbowy, sam bank, bo ja wiem jeszcze kto) może miec coś do
    zarzucenia takim operacjom?

    Grzexs