    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak to jest z wychodzeniem z euro?
    Date: Mon, 14 May 2012 13:11:22 +0200
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    Bo ja rozumiem, że można dokonać wymiany pieniądza poprzez likwidację
    poprzedniego (uczynienie go bezwartosciowym, jak z wymiana zlotowek za
    Bieruta).

    Albo mozna dokonac wymiany na pieniadz lepszy, taki, ktory kazdy
    bedzie chcial miec.

    Ale przeciez euro nie zniknie. Nawet jesli rzad grecki wyemituje
    drachme i bedzie w drachmach wyplacac budzetowce, to ludzie nadal beda
    miec materace wypchane banknotami euro, a caly przemysl turystyczny
    bedzie sprzedawac swoje uslugi za euro (taaa, zabronia, juz ja to
    widze).

    To jak to ma wlasciwie wygladac?

    MJ